Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Joanna olisi sopinut ulkoisesti paremmin esim. Nellan äidiksi eikä Miran. Miran kasvonpiirteet on ihan erilaiset. Ainoa mikä äitiä ja tytärtä yhdistää on mumiseva puhetyyli.
Hauskasti lensi pienokaiseni ilmassa Sebastianin syliin kerran kun päästin vaunuista irti!
Joanna ei sovi Miran äidiksi.
Toivottavasti Daniela ei istu Sallan pojan päälle.
Nyt suu kiinni tai susta ei jää mitään muuta kuin märkä läntti tohon lattialle.
Missä kohtaa Sebastian sen vauvan nappasi syliin, kun vaunut jäivät auton alle portaiden jälkeen 😂
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on ja siksi pitäisi tulla uusi Pupu. Lavasteita purettava että saadaan remontin viimeistelyä näkyviin. Kestänyt niin kauan Suomeen paluusta lähtien.
Vanha Pupu voisi päästä jo ehdonalaiseen ja takaisin rouvan palkkalistoille. Nyt kun Dahlia tietää Pupun kyvyt, hän voisi käyttää niitä hyödyksi joissakin tehtävänannoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sairaan sarjan takia tekee mieli tappaa itseni.
Tervemenoa! Suosittelen parveketta.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa Sebastian sen vauvan nappasi syliin, kun vaunut jäivät auton alle portaiden jälkeen 😂
Elätkö jossain eri aikapoimussa?
Stubasta puheenollen, näyttelijä on näkynyt usein Lidlin tarjouslehdessä mainostamassa työkaluja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on ja siksi pitäisi tulla uusi Pupu. Lavasteita purettava että saadaan remontin viimeistelyä näkyviin. Kestänyt niin kauan Suomeen paluusta lähtien.
Vanha Pupu voisi päästä jo ehdonalaiseen ja takaisin rouvan palkkalistoille. Nyt kun Dahlia tietää Pupun kyvyt, hän voisi käyttää niitä hyödyksi joissakin tehtävänannoissa.
Dahliallakin on vähintään sumute turvana. Vielä ei olla kultaista asetta nähty.
Minulle sarja loppui 2009 Kentaurin räjähdykseen. Sen jälkeiset kuviot tapahtuvat vaihtoehtotodellisuudessa.
Tunteisiin
Näppärästi Aaron huomaan sain
Joo ja niin
Ihmetellyt ei kukaan lain
Tunteisiin
Hänet paransin
Ihmenaiseksi synnyin
Lahja Jumalalta kai
Aaro uuden elämän sai
Vierailija kirjoitti:
Kalle on eläin.
Käy kusemassa, paskomassa ja nussimassa joka paikassa.
Nyt Pupu autat minua tuhoamaan sairaalan, poliisiaseman, Amandan ja Moosen lavasteet. Sitten tehdään kartanoni.
Olipas puuduttava se kohtaus, jossa Aaro laittoi Dahlialle kiitostekstiviestin ja molemmat jäivät tuijottamaan puhelimiaan. Dahlia empi vastatako Aarolle ja Aaro toiveikkaana odotti tuleeko Dahlialta vastausta. Varmaan saman käsikirjoittajan kynästä kuin ne taannoiset Cindy-Aki-soutaa-huopaa -kohtaukset...krooh pyyh.
Tunteisiin
Annin kyllä huomasin
Joo ja niin
Kännissä olin vain
Tunteisiin
Ei olisi uskottu lain
Jos olisin kertonut
Joten Lasseen keskityin
Hänestä unelmoin ain
Muistoihin, kun "kuolleista heräsin"
Totuus on, että Iiro vaan olen
Muistoihin, Annin pihalla kaaduin
Pääni löin ja muistin menetin
Anni vei sängylle