Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Miten Miki voi jatkaa poliisina toimimista jos se on väkivaltainen? Mikihän on syyllistynyt pahoinpitelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammiset ja Joanna saisi kadota sarjasta Sievisten mukana.
Miksi Sieviset on inhokkilistalla? Siis heitähän on muutenkin vain Lasse ja Joonatan.
Minulla on oikeus vihata ketä hahmoa tahansa, vai pitääkö tykätä jokaisesta?
Tietenkin kaikki on oikeus. Kiinnosti vain kysyä, koska uskon että vasta osa kuitenkin alkaisi itkemään ja sarja menisi entistä enemmän pilalle jos vanhoja hahmoja pistettäisi ulos. Tässä tapauksessa Lasse, Joonatan, Ismo ja Kalle on toivomuslistalla ollut. Ehkä sitten jos tilalle tulisi muita og-hahmoja mutta tuskin tulisi ketään.
Lasse, Joonatan, Ismo ja Kalle on nykyään tylsiä. Niin on Kari ja Elinakin uudella näyttelijällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako Henrikille komeat rintalihakset?
Hän jää kukkakepiksi koko loppuelämäksi.
Suosittelen peiliin katsomista, jos uskallat.
Voisitteko oikeasti lopettaa sen ihmisten mollaamisen? Typerää haukkua Seilistä yhden jakson perusteella. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi ohjaajan tai käsikirjoittajan muutos mutta vastaava tuottaja lähinnä hyväksyy muiden tekemät jutut. Tietenkään Seilis ei voi yksinään päättää että kuulkaa nyt tehdään näin ja näin. Kannattaa opetella termit ennen kuin tullaan syyttelemään ja haukkumaan. Toistaiseksi kyse on YHDESTÄ jaksosta. Sen näkee sitten seuraavissa ennakoissa alkoiko hänen aikakautensa vastaavana tuottajana sarjassa.
Itselleni tuli siis huono mieli, kun mainitsin muutoksen ja sen jälkeen alko haukunta. Koen että tämä on mun syytä ja mun ei ois pitänyt sanoa mitään, koska muuten kukaan ei olisi huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko oikeasti lopettaa sen ihmisten mollaamisen? Typerää haukkua Seilistä yhden jakson perusteella. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi ohjaajan tai käsikirjoittajan muutos mutta vastaava tuottaja lähinnä hyväksyy muiden tekemät jutut. Tietenkään Seilis ei voi yksinään päättää että kuulkaa nyt tehdään näin ja näin. Kannattaa opetella termit ennen kuin tullaan syyttelemään ja haukkumaan. Toistaiseksi kyse on YHDESTÄ jaksosta. Sen näkee sitten seuraavissa ennakoissa alkoiko hänen aikakautensa vastaavana tuottajana sarjassa.
Ai, se onkin haukkumista, kun sanoin että sarja menee huonompaan suuntaan vastaavan tuottajan vaihtumisen myötä? Selvä. Totta kai haukuin hänen ulkonäköään jne.
Pitäisi saada muita vanhoja hahmoja takaisin. Ismoa on tarpeeksi nähty ja näitä edellämainittuja. Laura, Ken, Irma, Isabella, Pipsa, Inka, Aamu, Roosa, Karin olisi hyviä vaihtoehtoja. Uusina Lars Ekholm, Ullan ja Dahlian sukulaisia.
Mulla saa olla mielipide. Jos en ole tyytyväinen Seija-Liisan työhön, saan ilmaista sen. Ei se ole haukkumista tai kiusaamista.
Seija-Liisa pois ja uusi tuottaja testiin.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli siis huono mieli, kun mainitsin muutoksen ja sen jälkeen alko haukunta. Koen että tämä on mun syytä ja mun ei ois pitänyt sanoa mitään, koska muuten kukaan ei olisi huomannut.
Ei ole ensimmäinen kerta kun asiasta puhutaan. Sillä väliä kuka nyt on tarkemmin lopputekstejä tiiraillut.
Tunteisiin
Seija-Liisa Äijön tilalle saatiin
Joo ja niin
Muutoksista ei tietoakaan
Tunteisiin
Palautteen aika on
Onhan se kummallista
Ettei tuottajan vaihtokaan auttanut
Seija-Liisalle hyvästit
Ajan kysymys kun tämä menee siihen pisteeseen, ettei sarjasta tai tuotannosta saa sanoa mitään kritiikkiä, vaan pitää tykätä tai tarpeen tullen mielistellä.
Vierailija kirjoitti:
Seija-Liisa pois ja uusi tuottaja testiin.
Samalla käsikirjoittajat vaihtoon, keskittyisivät pelkästään Rantabaariin kun sen ainakin osaavat, mutta tämä on täyttä jätettä nykyään.
Seija ja Liisa, Liisa ja Seija, Seija ja Liisa, Liisa ja Seija, ihan miten vaan. Terve!
Vierailija kirjoitti:
Ajan kysymys kun tämä menee siihen pisteeseen, ettei sarjasta tai tuotannosta saa sanoa mitään kritiikkiä, vaan pitää tykätä tai tarpeen tullen mielistellä.
Laiteloista ja Sievisistä on pakko tykätä. Tammisista, Kajandereista ja Honkasista taas ei.
Kertokaa miten itse olisitte muuttaneet jaksoa? Jos olisitte ollut Seilis kun kova valitus käy.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten itse olisitte muuttaneet jaksoa? Jos olisitte ollut Seilis kun kova valitus käy.
En haluaisi olla ainakaan tuottaja, vaan käsikirjoittaja.
Ensimmäisenä heittäisin ulkolavasteen hemmettiin ja poistaisin turhat hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiteloista ja Sievisistä on pakko tykätä. Tammisista, Kajandereista ja Honkasista taas ei.
Ei ole pakko tykätä, jos ne on kirjoitettu huonosti. Laitelat pilattiin Liisan heräämisellä.
Kunhan et vihaa Dahliaa niin asiat on hyvin.