Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salattujen elämien kuliseissa kuohuu - Ulkolavaste varastettu, Marko Äijö raivoissaan: "Nippa nappa silläkin pärjättiin, per ke le!"
Näin unta kohtauksesta jossa Kalle oli saanut selville Sampon petollisuuden ja ratkennut ryyppäämään kovemmin kuin koskaan. Samassa unessa oli pimeää ja satoi kaatamalla vettä ja Kalle oli maassa makaamassa likomärkänä Samin haudan edessä ruusu kädessään ja itku silmässä.
Sävelletyt elämät julkaistaan Spotifyssa sarjan 25 vuoden kunniaksi - "Tästä on ollut puhetta, kun Uusi päivä julkaisi oman soundtrackinsä!"
Onhan Kalle minun mielestä ainakin ihan hyvännäköinen, mutta en silti ihan ymmärrä miten Sampo on kiinnostunut. Yleensä Sampolla on ollut extra-kauniita naisia. Muutenkin Kalle elää aika tylsää ja vaatimatonta elämää verraen Sampoon. Ehkä en sitten tajua kaikkea, kun Sampo on Kalleen ihan hulluna.
Tarja Omenainen HK:n mainoksesta: "Kai se on näkemys Hannan taivaassa olemisesta"
KP Virtasen roolista muistettava Jerry Mikkelinen saapuu Salattujen elämien juhlakonserttiin - "Svengas kun hirvi!"
Vierailija kirjoitti:
Onhan Kalle minun mielestä ainakin ihan hyvännäköinen, mutta en silti ihan ymmärrä miten Sampo on kiinnostunut. Yleensä Sampolla on ollut extra-kauniita naisia. Muutenkin Kalle elää aika tylsää ja vaatimatonta elämää verraen Sampoon. Ehkä en sitten tajua kaikkea, kun Sampo on Kalleen ihan hulluna.
Vastakohdat voi vetää toisiaan puoleensa. On kokemusta.
Sitten takaa tuli huppuun pukeutunut hahmo, joka nosti huppua ja Samin kasvot paljastuivat. Sami kertoi Kallelle lavastaneensa kuolemansa koska huumejengi oli hänen perässään ja hän ei voinut muuta. Sami kertoi myös seuranneensa sivulta Kallen elämää ja sanoi, ettei voinut olla puuttumatta siihen nyt kun Kalle ratkesi ryyppäämään pahemmin kuin koskaan. Sami ja Kalle saavat toisensa jälleen, mutta Samista on myös tullut isojen traumojen takia alkoholisti ja sekä Sami että Kalle jatkavat yhdessä elämänsä loppuun asti juovina alkoholisteina ja molemmat hyväksyvät kohtalonsa eivätkä jaksa pyristellä sitä vastaan enää niin monta traumaa kokeneina. Joskus elämä koettelee rankasti. Näin kävi nyt Kallelle ja Samille.
Piitu Uski ei halua palata Laura Kivirannan rooliin - Pitää kuolleen hahmon ylösnousua virheenä: "Kun kuulin siitä, ajattelin sen olevan mauton vitsi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutishommat ei häiritse mutta ehkä olisi syytä jättää tollaset syyllistävät oikean elämän jutut niistä pois. Kuten tuo että Esko Kovero olisi oikeasti lyönyt Tanjan näyttelijää tai Sampsa kourinut Saraa...
Huoh. Että tämänkin yritätte meiltä kieltää. Eikö teille riitä mikään? Keskittykää vaan spekulointiinne, emme häiritse teitä.
Julkisuuden henkilön perhepiiriin kuuluvana voin sanoa ettei ole kovin kiva lukea kuvitteellisia juttuja mistään. Ihmiset ylipäätänsä tuntuu laukovan kaikenlaista. Esimerkiksi jos joku Googlettaa Sampsa Tuomala niin helposti voi tulla tämä ketju ja kohta tuosta kähminnästä. Joku joka ei lue vauva.fi saattaa jopa luulla sitä aidoksi. Jotenkin outoa valittaa että kaikki yritetään kieltää ja kiusata, kun kuitenkin tavallaan vitsihuumorina esittää jostain jotain. Periaatteessa tuo menisi jo kunnianloukkauksena, koska se on väärää tietoa vaikka jokainen täällä tajuaa sen olevan vain tietynlaista huumoria jota en itse ymmärrä.
Sanna Lius tyytyväinen Inna Tähkäsen suoritukseen - Pitää kuitenkin vanhan roolihahmonsa juonikuvioita ihmeellisenä: "En tunne tuota hahmoa enää, ihme vässykkä"
Minä suuttuu hänestä joka syö juusto paska 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪🤣
Salattujen elämien Paula ja Armi, eli Johanna Nurmimaa ja Johanna Tuomi ovat oopperalaulajia - "Voisimme vetää tästä oman sovituksemme!"
Homo homo homo homo homo homo homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutishommat ei häiritse mutta ehkä olisi syytä jättää tollaset syyllistävät oikean elämän jutut niistä pois. Kuten tuo että Esko Kovero olisi oikeasti lyönyt Tanjan näyttelijää tai Sampsa kourinut Saraa...
Huoh. Että tämänkin yritätte meiltä kieltää. Eikö teille riitä mikään? Keskittykää vaan spekulointiinne, emme häiritse teitä.
Julkisuuden henkilön perhepiiriin kuuluvana voin sanoa ettei ole kovin kiva lukea kuvitteellisia juttuja mistään. Ihmiset ylipäätänsä tuntuu laukovan kaikenlaista. Esimerkiksi jos joku Googlettaa Sampsa Tuomala niin helposti voi tulla tämä ketju ja kohta tuosta kähminnästä. Joku joka ei lue vauva.fi saattaa jopa luulla sitä aidoksi. Jotenkin outoa valittaa että kaikki yritetään kieltää ja kiusata, kun kuitenkin tavallaan vitsihuumorina esittää jostain jotain. Periaatteessa tuo menisi jo kunnianloukkauksena, koska se on väärää tietoa vaikka jokainen täällä tajuaa sen olevan vain tietynlaista huumoria jota en itse ymmärrä.
No okei, anteeksi. Olen asiallisempi jatkossa. Muiden puolesta en tietenkään voi luvata.
Happamia, sanoi Sampo isoista peniksistä.
Mulla on Salkkareiden isoimmat tissit.
Niin vain kiusaaminen jatkuu alapeukkujen merkeissä. Teille hyvää yötä. Joku pahasti masentunut voi ottaa itseensä ja tappaa itsensä. Saatte varmasti hyvät yöt nukuttua toisen kuoleman kustannuksella.