Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on syöpä niin voiko veriarvot olla hyvät? Laihtuuko syöpään sairastuessa poikkeuksetta?

Vierailija
01.01.2023 |

Itse hieman aavistelen, kai pelkään jo pahinta.
Oireina voimakas väsymys, kutina/kipu, nännin vetäytyminen sisään ja painon tunne/kihelmöinti ylävatsalla, maksan kohdalla.
Lääkäriin olen menossa ensi viikolla.

Joka tapauksessa veriarvot ovat todella hyvät. Siis perus verenkuva, crp (alle 1). En ole laihtunut vaikka oireita on ollut jo vuoden vähintään, uutena tullut tuo painon tunne, joka tuntuu päivittäin, melkein koko ajan.

Menen asioiden edelle mutta kyllä tässä vähän on alkanut miettimään, että mitä jos onkin syöpää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrat voi olla ihan ok eikä laihtumista. Mene lääkäriin jos huolettaa.

Vierailija
2/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika lääkäriin. Voihan se olla, tai sitten jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus oli patin tunne rinnassa. Sain seuraavaksi aamuksi hoitajalle ajan. Hän tunnusteli ja kävi joistain taustatiloista hakemassa lääkärin tunnustelemaan. Sain lähetteen. Kolmen päivän päästä pääsin naisten klinikalle mammografiaan, ultraan ja näytteenottoon. Lääkäri joka ultrasi sanoi jo siinä vaiheessa, että nyt ei näytä hyvältä. Pyysi varaamaan ajan omalle lääkärille ja patologin tulokset tulisi seuraavalla viikolla. Olin alle kuukaudessa leikkauspöydällä. Rintasyöpä on hoidettava sairaus ja Suomessa hoito on hyvää, eikä aja ketään vararikkoon.

Itsellä paino putosi vasta leikkauksen jälkeen ja sytostaattien ja sädehoidon aikana.

Vierailija
4/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kovaa kipua toisessa rinnassa, kivun luonne vaihteli ja oli mm. särkyä, viiltävää kipua, jomotusta ja pistelyä. Lisäksi sattui ihan pirusti kun lääkäri paineli tunnustellen tietystä kohtaa. Tämän lisäksi oli ihan armoton väsymys (on edelleenkin). Kävin mammografiassa ja kaikki oli ok, ei syöpää.

Vierailija
5/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus oli patin tunne rinnassa. Sain seuraavaksi aamuksi hoitajalle ajan. Hän tunnusteli ja kävi joistain taustatiloista hakemassa lääkärin tunnustelemaan. Sain lähetteen. Kolmen päivän päästä pääsin naisten klinikalle mammografiaan, ultraan ja näytteenottoon. Lääkäri joka ultrasi sanoi jo siinä vaiheessa, että nyt ei näytä hyvältä. Pyysi varaamaan ajan omalle lääkärille ja patologin tulokset tulisi seuraavalla viikolla. Olin alle kuukaudessa leikkauspöydällä. Rintasyöpä on hoidettava sairaus ja Suomessa hoito on hyvää, eikä aja ketään vararikkoon.

Itsellä paino putosi vasta leikkauksen jälkeen ja sytostaattien ja sädehoidon aikana.[/quote

Näkyikö sinulla syöpä veriarvoissa mitenkään+

Vierailija
6/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan rinnassa vaan olla jokin tulehdus, tai oletko saanut siihen iskun jostain, mutta kannattaa mennä näyttämään ennen kuin menee vakavammaksi.

Vierailija
7/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan rinnassa vaan olla jokin tulehdus, tai oletko saanut siihen iskun jostain, mutta kannattaa mennä näyttämään ennen kuin menee vakavammaksi.

Menossa olen. Ilmeisesti ei tulehdusta koska s-crp oli alle 1. Eli ei tulehdusta? En ole lyönyt mihinkään.

Reilu vuosi sitten oireilu alkoi, lisää tullut.

Kokemuksia kaipaan, mukavaa, että on tullut lohduttavia kertomuksia.

Ap

Vierailija
8/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän