Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder naiset haluavat olla kavereita?

Vierailija
01.01.2023 |

Olen siis ollut Tinderissä kolme vuotta, välillä aktiivisesti, välillä taukoa, kolme naista on jäänyt kavereiksi/ystäviksi. Kaksi on löytänyt itselleen parisuhteen, mutta silti haluavat nähdä minuakin ystävänä edelleen.

Sinänsä kiva, mutta ihmettelen miksi en itse löydä Tinderistä parisuhdetta? Treffejä saan kyllä tasaisesti mutta parisuhdetta en. Missä vika voi olla? Ei ulkonäössä eikä ilmeisesti sosiaalisissa taidoissakaan kun haluavat ola kavereitani. Olen kysynyt näiltä ystäviltäni, eivät suoraan ainakaan sano mitään, kyllä sinullekin joku löytyy jne..... olet niin mukava.

Mies 35v.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ainakin itse sanoa, että sulta todennäköisesti puuttuu joku tärkeä asia mitä monet naiset etsivät.

Kyllä minä kelpuutan kaverikseni useita miehiä, mutta parisuhteeseen pääsee vain harva koska parisuhteeseen miehillä on vähän tiukemmat kriteerit, kun kaverisuhteessa. 

Onko sun parisuhdekriteerit oikeita kriteereitä kuten koulutus ja tulotaso vai kemiakriteereitä?

Mun kriteerit on:

- Ei tupakoi ja juo alkoholia enimmillään muutama olut vuodessa

- Samanlaiset arvot ja moraalit

- Kohtelee minua niin kuin minä kohtelisin häntä (huomioi, osaa puhua rakentavasti, haluaa minun parasta, huolehtivainen, positiivinen, osaa puhua tunteistaan, haluistaan ja toiveistaan jne...)

- Omillaan tuleva ja osaa käyttää rahansa oikein (eli ei pelivelkainen jne...)

-On avoin mieleltään ja leikkisä, eli on valmis kokeilemaan uusia juttuja vaikka ne saattaisi välillä olla hupsuja ja jopa typeriä (esim mennään laskettelemaan ballerina-hameet päällä. Joo tiedän, olen outo.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi