Tunnistautuminen veikkauspeleissä. Miksi? Ja koko homma laitettiin alkavaksi vasta heinäkuussa...
Mikä ihme tunnistautumis-juttu. Miksi?
Kansalaisten urkintaa?
Ulosoton saamista?
Kuka valvoo, että joku sivullinen ei pääse käsiksi tietoihin...
Aivan absurdi juttu.
Miten ne ryhmäpelit?
Kommentit (46)
Mulla loppui lotot tähän. En anna tietojani kuin pakosta. Koskaan ei tiedä, kuka ne seuraavaksi saa, laillisesti tai rikoksen avulla. Virhe veikkaukselta tämä liike.
Kyllä, kansalaisten urkintaa. Pitää valvoa kaikkea rahaliikennettä. Siksi käteistä rahaakin ajetaan alas.
Veikkaus esittää taas "vastuullista". Eihän siinä muusta ole kyse.
Vähentää pelihimoisten ongelmia , vähentää rikollista rahanpesua.
Minä olen pelannut jo vuosia netin kautta Veikkauksen pelejä. Helppoa, ei tarvitse lähteä tuuleen eikä tuiskuun yhden lottokupongin takia ja voi tehdä rivinsä vaikka klo 3.27 aamuyöllä, jos hereillä on.
Mutta minä en olekaan vainoharhainen raukkaparka.
Ebingossa makuiipanalla 3x vuodessa yli 400n000 voittoja..
Taas yksi kyttäys lisää. Suomi on yksi iso bb.
Vierailija kirjoitti:
Vähentää pelihimoisten ongelmia , vähentää rikollista rahanpesua.
Pelihimoiset tulee pelaamaan siitä huolimatta, se ei tule vähentämään yhtään mitään.
80-v äidilläni ei ole verkkopankkitunnuksia, eikä hän sellaisia saa, koska hänellä ei ole poliisin myöntämää henkilökorttia. Henkilökortin saadakseen hänen pitäisi matkustaa kauas kaupunkiin, koska lähin poliisin toimipiste on siellä. Hän ei siis käsittääkseni voi hankkia Veikkaus-korttia eikä siten pelata sitä yhtä lottoriviä, joka hänellä on viikottain iät kaiket mennyt. Harmittaa.
Ne kassojen tukkijat kuponkeineen sietäisi saada nykypäivään eli pelaamaan nettiin pelinsä. Ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
80-v äidilläni ei ole verkkopankkitunnuksia, eikä hän sellaisia saa, koska hänellä ei ole poliisin myöntämää henkilökorttia. Henkilökortin saadakseen hänen pitäisi matkustaa kauas kaupunkiin, koska lähin poliisin toimipiste on siellä. Hän ei siis käsittääkseni voi hankkia Veikkaus-korttia eikä siten pelata sitä yhtä lottoriviä, joka hänellä on viikottain iät kaiket mennyt. Harmittaa.
Taksi? Bussi? Joku kyytsäämään(sinä?).
Kaikki asiat missä tarvitsee tunnistautua jää minulta tekemättä eli nyt jäi veikkauksen pelit minulta, pelikoneiden pelaamisen lopetin heti kun ne vaati tunnistautumista.
Haluan tehdä asioita joita voin tehdä anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi? Bussi? Joku kyytsäämään(sinä?).
Taksikulut edestakaisin menevät yli sadan euron ja bussilla hän ei kuntonsa vuoksi kykene enää kulkemaan, toki muuten lähtisin hänen kanssaan. Bussi ei myöskään mene lähellekään poliisiasemaa. Pakko kai se on minun alkaa hoitaa lottoaminen netissä, mutta olisi mukavaa, että hänellä olisi edes jotakin mitä aina odottaa ja hoitaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et tee äidillesi lottoa?
Vaikka en pelkää tunnistautumisia ja olen varsin huoletonkin sen suhteen, en pidä tuosta Veikkauksen
tunnistautumispakosta. Ei mitään järkeä, ei mitään hyötyä.
Rahanpesua ei lottoamalla tehdä.
En näe yhtään järkevää syytä tuohon muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ne kassojen tukkijat kuponkeineen sietäisi saada nykypäivään eli pelaamaan nettiin pelinsä. Ärsyttäviä.
Kaupalle se on liiketoimintaa siinä kuin muukin myynti.
Voiton maksimointi.
Kun on tiedossa kuka pelaa ja miten voittaa, voidaan algoritmilla säädellä ettei kukaan voita liikaa.
Ja jos joku on tappioputkessa, hänelle annetaan pikkuvoittoja jotta pysyy koukussa pelaamiseen .
Ei kai kukaan ole niin naivi, että uskoisi siihen että veikkaisvoitot kohdistuisivat täysin sattumanvaraisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat missä tarvitsee tunnistautua jää minulta tekemättä eli nyt jäi veikkauksen pelit minulta, pelikoneiden pelaamisen lopetin heti kun ne vaati tunnistautumista.
Haluan tehdä asioita joita voin tehdä anonyymisti.
Okei, tavallaan ymmärrän tuon. En minäkään ole mukana missään, missä pitää käyttää omaa nimeä, esim. Facebook tai Twitter. YouTuben tilinkin menetin, kun en älynnyt vaihtaa sähköpostiosoitetta ennen kuin lopetin Luukun sen mentyä maksulliseksi. Nyt en tiedä, saako YouTubeen uutta tiliä nikillä vai hyväksyvätkö ne vain oman nimen? Jos näin, niin sitten en enää voi ladata omia videoita sinne, koska YouTube on paikka, jonka kautta voi joutua pahasti cyberkiusattavaksi.
Voit vaikka nyt alkuun lukea Veikkauksen tietosuojaselosteen.
Mikään pakkohan noita pelejä ei ole oelata.