Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmisellä tulla vanhemmiten sellainen ettei jaksa

Vierailija
01.01.2023 |

Enää rauhallista ympäristöä ja puuduttavan tylsää maisemaa, vaan kaipaa paljon virikkeitä ja menoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päinvastoin. Jokainen päivä kun saa olla rauhassa on hyvä päivä. 

Vierailija
2/6 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut lähes aina noin. Asuin 20-30 vuotiaana vuosia ulkomailla ja siellä kaupungissa, mutta sen jälkeen en halunnut edes ajatella mitään vilinöitä ja menoa. Muutin perheeni kanssa takaisin kotiseudulleni metsän rauhaan ja jos täältä joskus muutan, niin muuten toiseen yhtä rauhalliseen paikkaan. Virikkeitä minulle riittävät erilaiset luonnon jutut, kuten eläimet, kasvit ja vuodenaikojen vaihtumiset. Jos haluan oikein menoa ja meininkiä, niin katson telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellinen. Kun saat annoksen vilinää kyllä säkin rauhoitut..

Vierailija
4/6 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhukset istuskelee kauppapaikoissa sen vuoksi. 

Vierailija
5/6 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama myös minulla.

Vierailija
6/6 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut lähes aina noin. Asuin 20-30 vuotiaana vuosia ulkomailla ja siellä kaupungissa, mutta sen jälkeen en halunnut edes ajatella mitään vilinöitä ja menoa. Muutin perheeni kanssa takaisin kotiseudulleni metsän rauhaan ja jos täältä joskus muutan, niin muuten toiseen yhtä rauhalliseen paikkaan. Virikkeitä minulle riittävät erilaiset luonnon jutut, kuten eläimet, kasvit ja vuodenaikojen vaihtumiset. Jos haluan oikein menoa ja meininkiä, niin katson telkkaria.

Työni takia (ulkomailla) asuin myös aika lähellä, n. 15 km etäisyydellä jättikaupungista pienessä 20t asukkaan kaupungin reunalla ok-talossa. Menetteli. Eläkkeellä muutinkin sitten alle 2000 asukkaan paikkakunnalle myös ok-taloon. Pari pikkukaupunkia on lähellä, n. 12 km etäisyydellä. Nykyisestä rauhasta olen saanut nauttia jo 13 vuotta. Sielu lepää ja luovuus kasvoi, tilaa on sisällä ja ulkona, lisäksi raitista ilmaa ja maanläheisyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi