Ihmiset joilla lyhyitä suhteita
Onko mitenkään realistista odottaa, että sellaisen kanssa jolla ollut aiemmin vain jotain 1-2 vuoden suhteita voisi syntyä mitään pidempää, vai onko tämä suhteiden vaihtuminen jonkinlainen toistuva "tapa"? Lähtee kävelemään ekasta isommasta riidasta tai sitten muuten jotenkin hankala persoona kenties?
Kommentit (3)
Kannattaa olla kuin työnantaja joka tarkastelee hakijan CV:tä. Miksi niin paljon lyhyitä työpätkiä? Eikö viihdy samassa työssä vai eikö tee töitään kunnolla? Ei sekään ole hyvä jos on pitkä tyhjä aukko työhistoriassa. Parhaita tietenkin ne joilla pitkät työhistoriat samassa paikassa.
Ei kannata torpata lyhyiden suhteiden perusteella, itse (lyhyitä suhteita) kokeneena näen asian niin että ei vaan ole pidemmän päälle kolahtanut, (olen siis toiminut jättävänä osapuolena). Itsellä ainakin menee vähintään se vuosi ennenkuin opin toista tuntemaan ja kaikki piirteet paljastunut toisesta. Saan aina helposti monesta ihmisestä sen tunteen alussa että tässähän mukavan oloinen ihminen ja vaikuttaa myös pitävän minusta. Kait olen liian pitkään jotkut vaaleanpunaiset lasit päässä kun en ole osannut nähdä toisen "läpi" tai ollut rehellinen itselle. Kait olen myös vähän epätoivoinen ja kovasti haluaisin sen vakavan pitkän suhteen ja olen valmis sitä yrittämään "kaikkien" kanssa, jotka vähän kolahtaa ja näin sitten menee helposti vuosi-kaksi.
Tylsistyvät vain varmaan nopeasti.