Pitäisikö ilotulitteet sinusta kieltää?
Kommentit (148)
Pitääkö ilotuliterahatkin lähettää Ukrainaan, siellä niillä saavat paljon parempaa rytinää aikaan. Jo on maailma mallissaan.
Tämä on aivan käsittämätöntä, miten joillekin aikuisille rakettien ampuminen on niiiiiiin tärkeää. Heillä taitaa olla kuin kaksi aivosolua, jotka etsivät epätoivoisesti toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan käsittämätöntä, miten joillekin aikuisille rakettien ampuminen on niiiiiiin tärkeää. Heillä taitaa olla kuin kaksi aivosolua, jotka etsivät epätoivoisesti toisiaan.
Voi KULTA PIENI!
Pointti on se että ihmiset saavat tehdä mitä he HALUAVAT.
Hommaa pitää rajoittaa koska se häiritsee moni mutta joskus on sen aika. Ja se on nyt!
Ankeuttajat voitte pitää päänne kiinni -meitä muita ei kiinnosta.
onko mariinilla vaikutusta tampereella neidän rivarissa naapuri rivarissa naapuri paukutteli klo 14 25 poliisit tulivat klo 14 56 ja antoivat pölhölle 200e sakot.
Ilotulitus pienimuotoisesti on täysin turhaa. Rahaa taivaalle. Mutta isoja hienoja Australian tapaisia ilotulituksia on hienoa nähdä. Kannatan sitä, että ilotulitukset kielletään yksityisiltä ja vaan isommat yhteisöt kaupungit tms saavat järjestää näyttäviä ilotulituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ilotulitus pienimuotoisesti on täysin turhaa. Rahaa taivaalle. Mutta isoja hienoja Australian tapaisia ilotulituksia on hienoa nähdä. Kannatan sitä, että ilotulitukset kielletään yksityisiltä ja vaan isommat yhteisöt kaupungit tms saavat järjestää näyttäviä ilotulituksia.
Oi että miten hirveä maailma olisi sellainen jossa kaltaisesi saisivat päättää, oikeesti!
En haluaisi elää sellaisessa fasismissa.
En ymmärrä, miksi kaikki pitäisi kieltää. Eikö joitain asioita vaan voi jättää ihmisten oman harkintakyvyn varaan!? Aivan älytön valitus kun meillä on sääntö-suomi ja muuta kitinää ja sit itse halutaan niitä sääntöjä ja kieltoja tänne.
Itselläni on paukkuarka koira enkä osta yhtään rakettia. En silti tajua, miksi se pitäisi kaikilta kieltää! Muistan lapsena kivoja hetkiä isän kanssa kun raketteja ammuskeltiin, toivoisin kivoja hetkiä ulkona vanhempien kanssa nykylapsillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että miten hirveä maailma olisi sellainen jossa kaltaisesi saisivat päättää, oikeesti!
Eläimet eivät pelkää eikä tulisi silmä- ja palovammoja. Jos se on fasismia, niin kelpaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet eivät pelkää eikä tulisi silmä- ja palovammoja. Jos se on fasismia, niin kelpaa mulle.
Onneksi kaltaisesi eivät päätä. Vapauden puolesta kannattaa taistella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, millä muulla tavoin sitä sitten vietettäisiin uuttavuotta?
Eli kehitystä ei voi tapahtua tai keksiä mitään uutta?
No kerro mitä se uusi sitten olisi? Tää just ärsyttää kun kukaan ei ehdota tilalle mitään.
No miten muissa maissa vietetään uutta vuotta: kokoonnutaan juhlavaatteissa bileisiin, tehdään uudenvuodenlupauksia, muistellaan mennyttä vuotta, katsellaan kuvia, juodaan kuoharia, syödään herkkuja, tanssitaan, lasketaan yhteen ääneen vanhan vuoden viimeiset 10 sekuntia, pussaillaan keskiyöllä jne.
"Niissä muissa maissakin" ammutaan myös raketteja.
Ehdottomasti pitäisi kieltää. Turhempaa rahan haaskuuta en tiedä. Paljon hyötyä kun ilotulitteet lopetettaisiin.
Monen mieli voisi vaihtua sallivasta kielteiseksi jos oma talo palaisi jonkun torvelon ampuman raketin takia.
Vierailija kirjoitti:
Monen mieli voisi vaihtua sallivasta kielteiseksi jos oma talo palaisi jonkun torvelon ampuman raketin takia.
Mä olen menettänyt autoni kolarissa jonkun torvelon takia, mutta en mä silti autoja kieltäisi keneltäkään. On todella lyhytnäköistä kieltää kaikki jos tapahtuu yksikin vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi ihmeessä kaikki pitäisi olla kiellettyä? Kohta varmaan hengittäminenkin on kiellettyä. 🤦
Järjellä ajattelemista ei ole kielletty.Luulisi nykyaikana jo välähtävän pieneenkin päähän,mitä ilotulitteet aiheuttavat luonnolle ja eläimille.Puhumattakaan tulipaloista joita ne joskus aiheuttavat.
Vierailija kirjoitti:
He taitavat haluta tulla huomatuiksi ,kun kerrankin saavat pitää kovaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menettänyt autoni kolarissa jonkun torvelon takia, mutta en mä silti autoja kieltäisi keneltäkään. On todella lyhytnäköistä kieltää kaikki jos tapahtuu yksikin vahinko.
Ei ole ollenkaan lyhytnäköistä kieltää jotakin noin turhaa ja vahingollista.
Eli et ole suomalainen joten miksi huutelet toisesta pöydästä?