Millaisia miniöitä teillä on?
Ainaisten anoppiketjujen vastineeksi, puhutaampa miniöistä :) millaisia teillä on?
Kommentit (31)
Ei mitään miniöitä, pitkät yöunet on parhaat.
Yksi miniä on ja hän on energinen, fiksu, hyväsydäminen, sanavalmis, ystävällinen, toimelias, mukava, älykäs, rento ja hauska. Kuusi vuotta on tunnettu.
Miniäni on oikein ihana nuori nainen. Viehättävä ja älykäs. On hyvä äiti ja kasvattaa lastaan esimerkillisesti. Tuntuvat olevan poikani kanssa oikein onnellisia. Olen tosi tyytyväinen ja iloinen hänestä.
Sellaisia pieniä ja keltaisia, lappuhaalareihin pukeutuvia.
Minulla oli miniäkokelas, eli pojan entinen avopuoliso. Oikein mukava nuori nainen. Älykäs, kaunis, kiva. Olin hyvin surullinen kun liitto kariutui, mutta ymmärrän kyllä ne syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on herttainen, mutta todella ujo. Olisin toivonut enemmän kontaktia, tyttöjen höpinöitä ja sitä et voisi olla meillä rennosti kun poikakin vielä kotona asuu. Ovat olleet 3v yhdessä, mutta todella nuoria vielä. Ehkä tuo ei edes tule kauaa kestämään, mutta haluaisin tuntea hänet paremmin. Itse en ole sellainen et hyökkäisin kimppuun kun tulevat, mut ei ole auttanut vaikka vähän koitankin välillä jutella ja pyytää keittiöön kahville..
Onko alle 6 vuotiaita?
Mistä niin päättelit? Siitä et poikani asuu kotona? Vai aloitko laskemaan et onko sakkolihaa? Kuule nämä teinit asuvat molemmat vielä kotonaan. Toinen nyt 19v ja toinen 18v. Lienevät kumpikin sen verran hyvistä perheistä, että ei ole 15v tarvinnut muuttaa omilleen.
Hauskaa, että 30 % ei edes yritä ymmärtää keskustelua, että sellaisia miniöitä. NOT
Kivat miniät on, olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta.
Ajattelen, että en ole kovin pahasti epäonnistunut poikieni kasvatuksessa, kun ovat niin ihanille naisille kelvanneet,
Ihana. Olemme läheisiä ja viihdyn hänen seurassaan.
Upea!
Kaunis, älykäs ja menestynyt työssään. Kasvattaa poikani kanssa kahta ihanaa lastenlasta, on kaunis koti.
Hänen kanssaan on helppoa kun perhearvot ja elämäntavat on samat kuin meilläkin, ei ole 20 vuodessa vielä tullut ristiriitoja. Olemme läheisiä myös hänen perheensä kanssa