Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miniöitä teillä on?

Vierailija
31.12.2022 |

Ainaisten anoppiketjujen vastineeksi, puhutaampa miniöistä :) millaisia teillä on?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea!

Kaunis, älykäs ja menestynyt työssään. Kasvattaa poikani kanssa kahta ihanaa lastenlasta, on kaunis koti.

Hänen kanssaan on helppoa kun perhearvot ja elämäntavat on samat kuin meilläkin, ei ole 20 vuodessa vielä tullut ristiriitoja. Olemme läheisiä myös hänen perheensä kanssa

Vierailija
22/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään miniöitä, pitkät yöunet on parhaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miniä on ja hän on energinen, fiksu, hyväsydäminen, sanavalmis, ystävällinen, toimelias, mukava, älykäs, rento ja hauska. Kuusi vuotta on tunnettu.

Vierailija
24/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäni on oikein ihana nuori nainen. Viehättävä ja älykäs. On hyvä äiti ja kasvattaa lastaan esimerkillisesti. Tuntuvat olevan poikani kanssa oikein onnellisia. Olen tosi tyytyväinen ja iloinen hänestä.

Vierailija
25/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia pieniä ja keltaisia, lappuhaalareihin pukeutuvia.

Vierailija
26/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli miniäkokelas, eli pojan entinen avopuoliso. Oikein mukava nuori nainen. Älykäs, kaunis, kiva. Olin hyvin surullinen kun liitto kariutui, mutta ymmärrän kyllä ne syyt.

Vierailija
27/31 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herttainen, mutta todella ujo. Olisin toivonut enemmän kontaktia, tyttöjen höpinöitä ja sitä et voisi olla meillä rennosti kun poikakin vielä kotona asuu. Ovat olleet 3v yhdessä, mutta todella nuoria vielä. Ehkä tuo ei edes tule kauaa kestämään, mutta haluaisin tuntea hänet paremmin. Itse en ole sellainen et hyökkäisin kimppuun kun tulevat, mut ei ole auttanut vaikka vähän koitankin välillä jutella ja pyytää keittiöön kahville..

Onko alle 6 vuotiaita?

Mistä niin päättelit? Siitä et poikani asuu kotona? Vai aloitko laskemaan et onko sakkolihaa? Kuule nämä teinit asuvat molemmat vielä kotonaan. Toinen nyt 19v ja toinen 18v. Lienevät kumpikin sen verran hyvistä perheistä, että ei ole 15v tarvinnut muuttaa omilleen.

Vierailija
28/31 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että 30 % ei edes yritä ymmärtää keskustelua, että sellaisia miniöitä. NOT

Vierailija
29/31 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat miniät on, olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta.

Ajattelen, että en ole kovin pahasti epäonnistunut poikieni kasvatuksessa, kun ovat niin ihanille naisille kelvanneet,

Vierailija
30/31 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
31/31 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Olemme läheisiä ja viihdyn hänen seurassaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi