Mitä teillä vuodenvaihteen menussa?
Meillä pöydässä täytetyt herkkusienet, itsetehdyt kananugetit, paria erilaista dippiä, pizzaa, keitettyjä nakkeja, peruna- ja punajuurisalaattia, patonkia ja levitteitä.
Kommentit (29)
Ostettu pihvit, mut just puhuttiin, ettei ole nälkä. Syödään huomenna.
Syötiin muusia ja uunilohta. Illalla syödään hodareita, sipsiä, dippiä ja irttareita.
Katoin aika haikeana viime vuotista perhemenuuta. Tänään yksin a la kossucola ja tacolautanen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuta sitä on mässäilty kun ei kerta nälkä ole?
Ei ole mitään erikoista koskaan ollutkaan eli ihan normi lauantain menu. En muutenkaan juhlista uuttavuottakaan eli normi lauantai päivänä menee eli saunomista,pelaamista,telkkarin katselua ja ajoissa nukkumaan että jaksaa mennä töihin maanantaina.
IkisinkkuM33
Ei muuta kuin tänään tehdyn pizzan loput. Gruyereä ja jotain muita juustoja on jääkaapissa, ehkä napostelen niitä tai teen raclettea. Mies töissä ja ollaan koiran kanssa kahdestaan. Nukkumaan menen varmaan jo ennen vuoden vaihtumista.
Olen vasta lähdössä kauppaan, mutta ajattelin valmistaa lämmintä peruna-linssisalaattia jugurttikastikkeella ja sen kanssa kasvisnakkeja. Niistä riittää tällaiselle yksinasuvalle pariksi päiväksi.
Täällä nyyttikestit.Itse leivoin puolalaisen juustokakun ja vien mukana suklaata sekä Giniä ja greippiä.
Hummeria lisukkeineen, juomaksi Cristalia.
Tein jo pizzaa, 5 kpl. Kaksi tomaatti, punasipuli, feta. Kaksi tonnikala, punasipuli, paprika, aurajuusto ja yksi kinkku, tonnikala, aurajuusto. Viettämässä aikuiset lapset puolisoineen ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuta sitä on mässäilty kun ei kerta nälkä ole?
Tänään olen syönyt aamulla kauramuroja, lounaalla palan juustokakkua ja tuossa tunti sitten 1 kpl makkaran. Mies on syönyt yhden banaanin ja 3 kpl makkaraa.
Saksanhirvi käristys puolukkaa , aito perunamuusi. Jälkiruuaksi luumurahka , kahvin kaveriksi Maustekahvi kakku ja pikkupullat. Illemmalla juustonaksut , perunana sipsit ja pallerot.
Hanhenmaksaa,ruotsalaista hirvenjuustoa, mustaa tryffeiliä, kaviaaria, järvirapuja...
Juomaksi on tälläinen pullo shampanjaa https://www.alko.fi/tuotteet/951347/Armand-de-Brignac-Ros-Champagne-Bru…;
Pullo maksoi reilu 400e.
Tämä on se päivä kun panostan hiukan paremmin ruokiini =)
Hyvää uuttavuotta palstalaiset.
Ei ole muuta kuin että ehkä tilaan pitsan pitseriasta itselleni. Olen jo aikuinen ihminen joten en oikein juhli tätäkään juhlaa millään tavalla.
Milloin se vuosi vaihtuu? En ole ostanu mitään erikoista ruokaa sitä varten. Eikös e vuosi vaihdu jos ei ole erikoista ruokaa???
Raclette, joka vuosi uudenvuoden aattona.
Teivon lihapullia ja Kivikylän nakkeja. Sitä ennen tilaan vielä Foodorasta jotain, en ole vielä päättänyt tarkasti.
Possupaistia ja ranskalaisia söin aiemmin, nyt olutta.
Mies taitaa nauttia pelkkää olutta tänäänkin.
No, söi se ehkä 5 ranskalaista, sillä taitaa olla himo niihin.
On syöty jo lounas eli lohkoperunat kebabsuikaleilla ja fetasalaattia. Illemmalla keitetyt nakit, perunasalaattia ja kurkkusalaattia. Uudenvuodenpäivänä laitan kirjolohifileet uuniin ja teen pwrunamuusin.