Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko np-ultran mukaisesta pojasta tullut tyttö?

14.11.2006 |

Miten on, onko kenelläkään np-ultrassa näyttänyt pojalta, mutta olisi sittenkin " muuttunut" tytöksi? Jossainhan näytetään sanovat, että näyttävät kovin samanlaisilta tytöt ja pojat tuossa vaiheessa. Itse en kyllä usko, että meillä tilanne muuttuu, kun lääkäri sanoi kovasti pojan näköiseltä (ja kun ennestään on kaksi poikaa, niin miksipä se sukupuoli kolmannenkaan kohdalla vaihtuisi...). Kovasti haaveilin tytöstä, mutta ihana se on saada poikakolmikkokin taloon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä np:ssä yksityisellä naistenklinikan ylilääkäri sanoi , että pojalta näyttää, rahat pistäisi likoon, muttaa 100% varma ei voi olla, ehkä 98%.. esitteli meille pojan vehkeet. no, mulle se oli vähän tiukkapaikka, kun olin haveillut tytöstä.ja tyttö sieltä sitten kuitenkin tuli.

näemmä " kivekset" olikin munasarjat ja itse vehje jokin muu sitten. oltiin siis tavallisessa ultrassa, ei 3d:ssä.

Vierailija
2/2 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli np-ultrassa rv12+6 veikattiin poikaa, mutta lääkäri ei 100% varmaksi sanonut. Itsekin nähtiin " jotain" ulokkeita jalkojen välissä.

Ultrat rv 17+4 ja 22+2 sitten vahvistivat myös tuota näkemystä. Saapi nähdä tuleeko poika helmikuussa:=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla