Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonifinnit leuassa yli kolmekymppisellä

Vierailija
31.12.2022 |

Kiva näyttää ikiteiniltä :( aina ennen kuukautisia nousee ihonalaiset punaiset finnit vasemmalle puolelle leukaan. Ne ehtii hädin tuskin haalentua kunnes tulee taas uudet menkat. Vain raskausaikana ihoni oli virheetön, joten on selvää että hormonitoiminnasta nuo johtuvat. Onko kukaan löytänyt hormonifinneihin apua? Hormonaalinen ehkäisy ei ole minulle vaihtoehto.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne näin reilu kolmekymppisenä kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Ainoa mistä on nyt ollut apua sekä kasvojen että vartalon hormonifinneihin (jotka ilmestyvät aina tietyssä vaiheessa kiertoa) on teepuupalasaippua jota käytän siihen aikaan kuukaudesta kun näpyt meinaavat ilmestyä. Lisänä teepuuöljy jota vanupuikolla lisäilen illalla näppyjen päälle jotka siltikin meinaavat ilmestyä. Tämä estänyt tehokkaasti isojen paiseiden syntymisen ja nopeuttaa huomattavasti niiden parantumista.

Vierailija
2/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niitä mullekin ja olen 65 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tilanne näin reilu kolmekymppisenä kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Ainoa mistä on nyt ollut apua sekä kasvojen että vartalon hormonifinneihin (jotka ilmestyvät aina tietyssä vaiheessa kiertoa) on teepuupalasaippua jota käytän siihen aikaan kuukaudesta kun näpyt meinaavat ilmestyä. Lisänä teepuuöljy jota vanupuikolla lisäilen illalla näppyjen päälle jotka siltikin meinaavat ilmestyä. Tämä estänyt tehokkaasti isojen paiseiden syntymisen ja nopeuttaa huomattavasti niiden parantumista.

Täytyypä kokeilla tuota teepuuöljyä. Nämä paiseet on kyllä hankalia kun pahimmillaan menee viikkoja että parantuvat. Ap

Vierailija
4/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naamani pesemisen tavallisilla puhdistusvaahdoilla yms. Minulle toimii Conjak-sieni ja teepuusaippua. Näitäkään ei tarvitse joka päivä käyttää.

Vierailija
5/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ne on just tollasia v-mäisiä ihon alla olevia ja kovia.

Vierailija
6/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mulla auttaa on Dalacin-niminen reseptillä saatava paikallisesti laitettava antibioottiliuos. Tosin aika pitkän pennin joutuu sitten pulittamaan ihotautilääkäristä/yhdestä reseptistä valitettavasti. 😒

Vierailija
7/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ne on vasn finnejä, se että ne on leuassa ei liity hormoneihin mitenkään.

Vierailija
8/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoito kuntoon. Mitä tuotteita nyt käytät ja miten?

Vierailija
9/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ne on vasn finnejä, se että ne on leuassa ei liity hormoneihin mitenkään.

No höpöhöpö vaan itsellesi. Finnit pysyivät poissa raskausajan ja 3 kk synnytyksen jälkeen, kunnes menkat taas alkoivat (ja finnien tulo siinä samalla).

Vierailija
10/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnit ei johdu likaisuudesta eikä siitä mitä voiteita käyttää.

Vierailija
11/11 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnit ei johdu likaisuudesta eikä siitä mitä voiteita käyttää.

Mutta niillä voi olla suuri vaikutus ihon kuntoon, varsinkin jos rääkkää ihoaan liian kuivattavilla ja voimakkailla tuotteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän