Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne ehdottaisit tapaamista?

Vierailija
31.12.2022 |

Kuvittele tilanne, että itse asut Suomessa, et Helsingissä, ja hyvä ystäväsi asuu Usassa isossa kaupungissa itärannikolla, ei suoria lentoja Helsinkiin, mutta muualle Eurooppaan. Viimeksi tapasitte Suomessa, mutta tänne tulo on monimutkaista, useampi vaihto lennoissa.

Mikä olisi kiva paikka tavata, minne pääsisi suorilla lennoilla sekä Helsingistä että Usan suurista kaupungeista? Ihan vain ideoita kyselen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.Y./N.Y.

Vierailija
2/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.Y./N.Y.

No se on tietysti ihana paikka, mutta molemmat ovat käyneet siellä monta kertaa. Kiitos ehdotuksesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma.

Vierailija
4/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.flightconnections.com/flights-from-new-york-city-jfk

Siinäpä valitset. Yksi pysähdys ei olisi ongelma eikä mikään ja siihen kävis viakka huippuvuoret. Suorat lennot rajoittaa sit vähän enemmän.

Vierailija
5/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo, Frankfurt, Amsterdam. Pariisi,... Noihin kaikkiin on suoria lentoja niin Suomesta kuin useimmista USA:n suurista kaupungeista.

Vierailija
6/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin kun katsoo niin näkyy sieltä olevan suora yhteys helsinkiinkin....

Vierailija
7/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoo, Frankfurt, Amsterdam. Pariisi,... Noihin kaikkiin on suoria lentoja niin Suomesta kuin useimmista USA:n suurista kaupungeista.

Kiitos. Tuo Amsterdam on minulle vieras paikka, en tiedä, onko ystävälleni. Mutta sitä voisi miettiä.

Vierailija
8/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdam.

Vierailija
9/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin kun katsoo niin näkyy sieltä olevan suora yhteys helsinkiinkin....

Joo siis ystävä ei asu New Yorkissa, ja minä en Helsingissä. Ja viimeksi tapasimme tosiaan Suomessa.

Amsterdamiin näytti olevan suorat lennot siitäkin kaupungista, ja minä en ole siellä käynyt, joten se voisi olla kiva idea.

Vierailija
10/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegas

Vierailija
11/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tristan da Cunha voisi olla hyvä ja eksoottinen vaihtoehto.

Vierailija
12/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ystävältäsi minkä paikan hän olisi aina halunnut kokea euroopassa. Esim. Pariisi, Barcelona, Berliini, Milano.. Onhan noita..

Vierailija
13/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavataan amerikan sukulaisia Pariisissa. Ei niitä kiinnosta lähteä Suomeen, mutta nähdään nyt kumminkin samalla mantereella.

Vierailija
14/14 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tuo Amsterdam on minulle vieras paikka, en tiedä, onko ystävälleni. Mutta sitä voisi miettiä.

Amsterdam on oikein hyvä paikka, hyvät liikenneyhteydet, kaikki puhuvat englantia, haluttaessa sieltä pääsee nopeasti Saksaan, Ranskaan, Belgiaan tai Luxemburgiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi