Mitä tekisit jos voittaisit loton pääpotin?
Kommentit (35)
Maksaisin kaikki omat velat pois. Ja jakaisin loput rahat lähipiirille.
Asuisin lähempänä maaseutua ja kävisin ulkomailla mahdollisimman turvallisessa paikassa eli matkailua. Olisi mahdollisuus pienyrittäjyyteen ehkä. Sijoitus rautaharkkoihin jotka pankissa?
Tuskin ihmeempiä. Maksaisin omista talo- ja mökkilainoista loppuosat pois, sijoitusasunnot maksavat itse itseään, niin ne saisivat olla. Muina isompina juttuina varmaan kylppäriremontti ja ehkä pihasuunnittelija käymään ensi kesänä. Ison osan varmaan sijoittaisin.
Muuttaisin pysyvästi toiseen asuntooni (Japanissa). M27
Haistattasin teille persaukisille asuntosijoittajille ja muille köyhille osakkeilla spekuloiville pitkän paskan.
Olisin oikeasti rikas!
Todennäköisesti ostaisin uuden kalliin auton ja muuten ei elämä muuttuisi ihan äkkiä eli en kertoisi siitä.
Tai kyllä ostaisin lapselle asunnon.
Ei ole velkaa ja parin viikon päästä tulee tilille metsänmyynnistä 46 000e eli en oikeasti tarvitse lottovoittoa enkä kyllä voi saadakaan, kun en ole lotonnut.
Vierailija kirjoitti:
Dumppaisin naisen.
Sama täällä. Nainen kuluttaisi rahat kaikkeen turhaan. Ja mitäpä minun tulisi edes antaa hänelle penniäkään. Minun voitto, minun rahat. Ei naisen.
Enpä mittään erikoista. makoilisin sohvalla läppäri sylissä niinku tähänki asti. tapetit seinillä vois vaihtua ja ehkä sohvaki. niin ja läppäri vois olla uus.
Hankkisin lapsen kohdun vuokrauksella.
M46
Ostaisin jonkun pikkukaupan, täältä ulkomailta missä oon.Hommaisin .kansalaisuuden. vaihdoksen jälkeen antaisin lapsille osan rahoista.Asuntoihin sijoituksia täältä ja ehkä osa osakkeisiin.
Ostaisin jonkun pikkukaupan, täältä ulkomailta missä oon.Hommaisin .kansalaisuuden. vaihdoksen jälkeen antaisin lapsille osan rahoista.Asuntoihin sijoituksia täältä ja ehkä osa osakkeisiin.
Maksaisin velat, auttaisin vanhempiani muuttamaan maalta keskustaan päin. (eivät saa taloaan myytyä)
Antaisin pienet potit sisaruksille.
Ostaisin isomman asunnon, en mitään öky mutta enemmän neliöitä ja tilavamman auton. En joutuisi laskemaan kauanko voisin olla hoitovapaalla, voisin tehdä päätöksen tunteella.
Ison osan sijoittaisin ja osan antaisin hyväntekeväisyyteen. Muuten elämä jatkuisi ennallaan.
Olisi aika ihanaa 😍
Lähtisin Italiaan hippulat vinkuen. Ei oo talvi minua varten.
Nostaisin voiton käteisenä ja polttaisin uunissa säästääkseni sähköä.
Perustaisin yrityksen. Suunnitelmia on vaikka millä mitalla, mutta pääomaa ei ole
En voisi tehdä mitään, koska en lottoa.
Ihmettelisin kovasti. En pelaa lottoa, koska osaan laskea ja siksi sijoitan nekin rahat.