Lapset paukutteli kaikki raketit salaa jo tänään kun olin töissä
Ensin vähän hermostuin, mutta sitten ajattelin että pojat on poikia 😀
No sitten kiiruulla tänään hakemaan lisää paukkuja. Onneksi mentiin koska oli jo melko tyhjät hyllyt kauppiaalla.
Kommentit (173)
kyllä se koira yhden vuoden päivästä kestää sitä paukuttelua. meillä ainakin on selvinny joka vuosi hengissä mitä ny vähän maha ripaskalle. ei oo koiran mielenterveys mitään lapsen iloon ja uuden vuoden juhlimiseen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se koira yhden vuoden päivästä kestää sitä paukuttelua. meillä ainakin on selvinny joka vuosi hengissä mitä ny vähän maha ripaskalle. ei oo koiran mielenterveys mitään lapsen iloon ja uuden vuoden juhlimiseen.
Voi juhlia ilman raketteja. Tai olla juhlimatta kokonaan. Minä lopetin uudenvuoden juhlimisen jo alakoulussa. Ei voisi vähempää kiinnostaa vuoden vaihtuminen.
Vierailija kirjoitti:
Näistä tenavista kasvatetaan nykyään ihan saa tanan ääliöitä tuolla ylisuojelulla. Sitten ihmetellään kun oma kakara vetää kamaa kun halus jännitystä.
Antakaa paukkujen paukkua ja nauttikaa elämästä. Jos ette itse osaa antakaa lasten nauttia.
Tästä oon niin samaa mieltä.
Miettikää millaisia lapsia nämä puudelin kasvattajat kasvattavat!!!
Ylisuojeltuja narkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Tämän näkee siitä että nuoret ei enää edes pärjää intissä. Porukka kasvattaa lapsiaan jossain pumpulissa ja sitten niistä tulee aivan saa#anan tyhmiä.
Mikäs on teidän perheen koulutustaso?
Itse oon antanut tänän jo lasten paukutella pienempiä paukkuja, mutta sanoin että isommat pitää jättää huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Näistä tenavista kasvatetaan nykyään ihan saa tanan ääliöitä tuolla ylisuojelulla. Sitten ihmetellään kun oma kakara vetää kamaa kun halus jännitystä.
Antakaa paukkujen paukkua ja nauttikaa elämästä. Jos ette itse osaa antakaa lasten nauttia.
Kyllä ne kaman vetäjät on näitä rajattomia lapsia, jotka saa tehdä mitä lystää ja millään ei ole mitään seurauksia. Mammat puolustelee kauhukakaroitaan. Ne hellantelttunne rikkovat lakia ja teitä vain hihityttää. Noh, elämä opettaa jos vanhemmat ei. Turha itkeä sitten uuden vuoden jälkeen taas iltalehdessä ilotulitteiden vaaroja kun kakaranne on puoliksi sokea. Toki ilotulitteiden paukuttelu on mukavaa, mutta turvallisesti ja sallittuun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden valittajien kakarat on justniitä tulevaisuuden nakkeja.
Toivon että huumeriippuvuus ei koskaan osu oman lapsesi/läheisesi kohdalle. Se ei nimittäin ole mukavaa seurata sivusta.
Ohis
Eivät näköjään ole suomalaiset köyhiä eivätkä kipeitä. Ammutteko tosiaan tuplalapsilisänne taivaalle.
Joku kolmekymppinen paukutteli jo pari päivää etukäteen ja kuinka ollakaan, silmämuna repesi. Kannattiko?
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009298306.html
Entäs, jos se olisi ollut ap:n lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän näkee siitä että nuoret ei enää edes pärjää intissä. Porukka kasvattaa lapsiaan jossain pumpulissa ja sitten niistä tulee aivan saa#anan tyhmiä.
Mies on yrittäjä ja itse olen opettaja. Se ei tähän liity millään lailla sillä hyviä kasvattajia löytyy kaikista yhteiskuntaluokista ja samoin niitä huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on yrittäjä ja itse olen opettaja. Se ei tähän liity millään lailla sillä hyviä kasvattajia löytyy kaikista yhteiskuntaluokista ja samoin niitä huonoja.
Taidat vain liikuntaa opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden päivän.
Sinäkin lukutaidoton. Tässä ketjussa jo aloituksen aiheena on rakettien paukuttelu päiviä ennen sitä yhtä päivää.
Voisiko joku nyt vastata minulle ihan asiallisesti, miksi luvallinen kahdeksan tuntia uudenvuodenaattoillasta uudenvuodenpäivän puolelle yökahteen ei riitä rakettien räiskimiseen. Mitä sen kahdeksan tuntia sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden päivän.
Sinäkin lukutaidoton. Tässä ketjussa jo aloituksen aiheena on rakettien paukuttelu päiviä ennen sitä yhtä päivää.
Voisiko joku nyt vastata minulle ihan asiallisesti, miksi luvallinen kahdeksan tuntia uudenvuodenaattoillasta uudenvuodenpäivän puolelle yökahteen ei riitä rakettien räiskimiseen. Mitä sen kahdeksan tuntia sitten teet?
Jokaisella varmaan oma syynsä. Itse ostan aina paukkuja niin paljon että saa juhannuksenakin vielä paukutella. Se on hauskaa hommaa.
Aloitus on ilmiselvä provo ja menee täydestä palsta-akkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden päivän.
Jokaisella varmaan oma syynsä. Itse ostan aina paukkuja niin paljon että saa juhannuksenakin vielä paukutella. Se on hauskaa hommaa.
Mikä on hauskaa? Sytytät ja sitten pamahtaa.
Meille kävi näin toissa vuonna.
Pari päivää ennen aattoa poikani 13v paukutteli kaverinsa kanssa pikkupaukkuja. Joku koiranomistaja siitä suuttui ja tuli pihallemme uhkailemaan lapsia ja kävi poikani kaveriin käsiksi. Soitti poliisit paikalle ja joutui itse putkaan koiransa kanssa. Kotirauhan rikkominen ja lievä pahoinpitely. Poika sai soosoota paukuttelusta.
Taas näkee millaista porukkaa täällä on. Mammat innoissaan kun lapset tekevät laittomuuksia kun *Pojat on poikiiiih!* Haukkuvat myös lakia tottelevat lapset idiooteiksi narkkareiksi. Ei jestas :D
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee millaista porukkaa täällä on. Mammat innoissaan kun lapset tekevät laittomuuksia kun *Pojat on poikiiiih!* Haukkuvat myös lakia tottelevat lapset idiooteiksi narkkareiksi. Ei jestas :D
Miksi alapeukut? Minä vain tiivistin keskustelunne yhteen viestiin? Ei ilmeisesti ilmeisesti ilahduttanut oman käytöksenne tajuaminen :D
Näiden valittajien kakarat on justniitä tulevaisuuden nakkeja.