Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää että mieheni ei osaa korjata tai rakentaa mitään omin käsin. Aina pitää jonkun tulla tekemään

Vierailija
30.12.2022 |

Meillä pitää autokin viedä renkaiden vaihtoon liikkeeseen. Tai nyt kun yksi ränniputki irtosi niin mies soitti kaverilleen, joka tuli korjaamaan. Mitään ei osaa tehdä itse tuollaista missä pitäisi käyttää käsiä ja rakennustaitoja, jotka sentään ovat miehisiä taitoja. Onko muilla tällaista miestä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on mies, joka on helkutin kätevä käsistään, mutta tekee asioita vain itselleen. Eli parisuhteelle hänen taidoistaan ei ole mitään iloa. 

Vierailija
42/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vääntää puusta ja metallista mitä vain, korjaa autot ja tekee remontit. Mutta kun tälläkin kylällä se tiedetään niin kotona ei ehdi juuri tehdä kun aina on joku pyytämässä jotakin korjaileen ja mies ei kehtaa kieltäytyä. Miten se menikään että suutarin lapsella ei ole kenkiä...

Tämä! Mitä iloa on kätevästä miehestä, joka ei tee asioita yhteiseksi hyväksi. Miljoona kertaa mieluummin ottaisin miehen, joka tilaa timpurin tekemään remontin, kuin miehen, joka tekee remonttia naapurille ja omat jää tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme