Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää että mieheni ei osaa korjata tai rakentaa mitään omin käsin. Aina pitää jonkun tulla tekemään

Vierailija
30.12.2022 |

Meillä pitää autokin viedä renkaiden vaihtoon liikkeeseen. Tai nyt kun yksi ränniputki irtosi niin mies soitti kaverilleen, joka tuli korjaamaan. Mitään ei osaa tehdä itse tuollaista missä pitäisi käyttää käsiä ja rakennustaitoja, jotka sentään ovat miehisiä taitoja. Onko muilla tällaista miestä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitellakaan olevani tuollaisen miehen kanssa. Olen itse hyvin käytännöllinen ja kädentaitoinen, niin olisi vaikeuksia kunnioittaa kyllä kumppania, jolla on peukalo keskellä kämmentä.

Onneksi on mies, joka osaa lähes mitä vaan.

Vierailija
22/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulun käyneet miehet ovat kädentaitoisia ja osaavat korjailla ja tehdä, yliopiston ja amk:n käyneillä miehillä on peukalo keskellä kämmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vääntää puusta ja metallista mitä vain, korjaa autot ja tekee remontit. Mutta kun tälläkin kylällä se tiedetään niin kotona ei ehdi juuri tehdä kun aina on joku pyytämässä jotakin korjaileen ja mies ei kehtaa kieltäytyä. Miten se menikään että suutarin lapsella ei ole kenkiä...

Vierailija
24/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon ja tasa-arvoisen työnjaon aikakaudella naiset hoitakoon korjaukset itse - vai eikö kodinhoitoa tarvitsekaan jakaa tasan?

Vierailija
25/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mieluummin mikset itse osaa tehdä niitä asioita joita odotat mieheltä ap. Eletään 2000-lukua eikä 50-lukua. Opettele itse tekemään niin ei tarvitse kitistä ja syyllistää miestä.

Vierailija
26/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies korjaa autot, tekee remontit ja hoitelee taidokkaasti tietokonehommat.Ruoanlaittotaito taas rajoittuu kananmunien paistamiseen, muttei se haittaa kun itse olen taitava kokki ja kokkaan mielelläni kaikki ruoat.

Vierailija
27/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korkeammin koulutettu, yleensä sitä vähemmän on käytännöllisiä taitoja tai olevinaan liian hieno herra paskaamaan käsiään itse.

Vierailija
28/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, että äitini ei ole koskaan tykännyt nykyisestä miehestäni , osittain koska luulee naistenmieheksi ja osittain siitä syystä, että käytännön hommat eivät onnistu ja exä sen sijaan osasi korjata ihan kaiken. 

Vierailija
29/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No renkaat voi vaihtaa ihan nainenkin. Opettele itse. Sama pätee nikkarointiin, taperointiin, maalaamiseen...

Vierailija
30/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut sen bensalenkkari-Peten, joka sua vokotteli koko yläasteen ajan.

Vierailija
31/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA

Vierailija
32/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulun käyneet miehet ovat kädentaitoisia ja osaavat korjailla ja tehdä, yliopiston ja amk:n käyneillä miehillä on peukalo keskellä kämmentä.

Ne amk:n ja yliopiston käyneet osaavat sitten jotain muuta, niillä on tiedollista ja kulttuurista pääomaa. Eikä ammattikoulun käynyt välttämättä osaa muuta kuin sen oman työnsä. Turha vertailla, ei auton tai talon korjaustaidot määritä kenenkään arvoa. Ne voi ostaa ulkopuolelta. Ärsyttää että joku nainen on vielä nykyaikana niin vanhanaikainen että odottaa mieheltä tuollaista.

Vierailija
33/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä korkeammin koulutettu, yleensä sitä vähemmän on käytännöllisiä taitoja tai olevinaan liian hieno herra paskaamaan käsiään itse.

Kaikkien ei tarvitse olla perseenhajuisia amis-Jonneja.

Vierailija
34/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia ei ole enää olemassakaan. On vain ihmisiä joista jotkut osaa jotain ja jotkut ei. Sinä et ainakaan osaa mitään.

Vierailija
35/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mieheni osaa. Tajuatko Ap että se osaaminen ei tule geeneissä eikä tipu taivaasta? Se pitää OPETELLA.

Koska mieheni ei osaa eikä viitsi opetella, minä opettelin. Kovaa työtä vaati mutta nainenkin oppii kyllä.

T. Ok-talon rakentanut nainen

Vierailija
36/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä korkeamman koulutetulla on varaa ostaa ne palvelut muilta.

Vierailija
37/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi jos tienaa niin hyvin että pystyy noista maksamaan. Oma mies on tietokonenero ja myös kirvesmies. Osaa myös korjata elektroniikkahärvelit. Mun isä on ollut samanlainen.

Vierailija
38/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi jos tienaa niin hyvin että pystyy noista maksamaan. Oma mies on tietokonenero ja myös kirvesmies. Osaa myös korjata elektroniikkahärvelit. Mun isä on ollut samanlainen.

Mukava mennä siinä siivellä pienestä pitäen. Osaatko itse korjata tai rakentaa mitään?

Vierailija
39/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava mennä siinä siivellä pienestä pitäen. Osaatko itse korjata tai rakentaa mitään?

Osaan mutta en pysty juurikaan enää tekemään käsillä mitään raskasta tai tarkkuutta vaativaa kun mursin toisen käteni pahasti kolarissa (käsi käytännössä kursittiin kasaan, on täynnä metallia). Jälkiseurauksena on jäänyt vaikea vamma siihen joten en pysty enää esim autonrenkaita vaihtamaan. Isäni opetti aikoinaan käytännön töitä ettei me lapset oltais tumpeloita.

Vierailija
40/42 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ite valitsit sen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi