Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
18401/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.

Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕

Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍

Paino sanalle: joillekin 👍

Pariutuminenhan olisi helppoa, jos olisi jotkut kiveenhakatut signaalit, ja kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla.

Niin, kaksipiippuista. Oletetaan, että juuri se josta itse on kiinnostunut, tietää kiinnostuksen pelkästä katseesta ja juttelusta, mutta samalla nämä asiat ovat päivittäistä, normaalia toimintaa useimmille ihmisille, ja eivät itsessään meinaa mitään. Se että joku jollain tietyllä äänensävyllä toivottaa huomenet ja samalla vilkaisee silmiin, tuskin on mitään peruskohteliaisuutta ihmeempää.

Työpaikan nuori naissiivooja toivottaa kaikille huomenet pirteällä äänensävyllä ja hymy naamalla, tuskin hän kaikista vastaantulijoista on kiinnostunut kumminkaan.

Ei ollut kyse mistään perusystävällisyydestä

Saahan sitä kaikkea kuvitella mielessään.

Välillä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten käyttäytyy. Perusystävällisyys tarkoittaa sitä, että käyttäytyy samalla tavalla jokaisen kanssa. Jos samalla intensiivisellä katselisi kaikkia ihmisiä, niin sitten uskon sen olevan perusystävällisyyttä.

Tämä on mielestäni erittäin hyvin sanottu.

Kyllä se riippuu myös vastaanottajasta.Itseäni saa tuijottaa hamaan tappiin, että ymmärtäisin siitä yhtään mitään. Minulle on myös sanottu tästä, etten huomaa mitään, jos ei pudota lekaa ensin varpaille.

sivusta tämä

No eikä riipu. Nyt oli kyse siitä omasta käyttäytymisestä ja jos väittää olevan perusystävällinen, vaikka ei ole kuitenkaan kaikille sitä tasapuolisesti.

Vierailija
18402/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena vitsa on väännettävä ja silloin löytyy parhaat mätsit.

Joo, mut jotkut mätsit happanee ajan kanssa.

Jos noin käykin, niin saivatpahan ainakin elää sen ihanan nuoruuden yhdessä! Siinä sitä onkin jo paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut mulle ikinä mikään arjen piristys, vaikka sanoinkin, että haluan pitää välit muuttumattomina. Sä pidit mua.

Totta, semmosta se on. Kaikille jotain.

Pitäis olla kyllä oikeasti kiitollinen tästä monella tapaa. Ehkä ajan kanssa, kun viha laantuu. Tai sitten ei. Eipä kiinnosta oikeastaan.

Vierailija
18404/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-gallup: Omistatko kirjahyllyn? Onko siinä kirjoja vai koriste-esineitä?

Tuli mieleeni, kun pyyhin pölyjä kirjahyllyistäni, että kaivatullani tuskin on kirjahyllyä. Epäilenpä harrastaako lukemistakaan.

Vierailija
18405/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut mulle ikinä mikään arjen piristys, vaikka sanoinkin, että haluan pitää välit muuttumattomina. Sä pidit mua.

Totta, semmosta se on. Kaikille jotain.

Pitäis olla kyllä oikeasti kiitollinen tästä monella tapaa. Ehkä ajan kanssa, kun viha laantuu. Tai sitten ei. Eipä kiinnosta oikeastaan.

Kiitos ja ole hyvä.

Vierailija
18406/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseltä puuttuu tasapaino ja onni elämästä, jos täällä jatkuvasti kiusaa ja haastaa riitaa. Kaikin puolin onnellinen ihminen on hyvätapainen ja rauhallinen. Ja tiedoksi, et saa minua harmistumaan, vaikka yrität kaikkia loukata, koska et ole terve.

Vierailija
18407/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mulle oli se viimeinen naula arkkuun kaipauksen suhteen kun tajusin, ettei tule mitään muistoja ikinä ja hän teki muistot toisen/toisten kanssa.

Vierailija
18408/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.

Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕

Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍

No onhan se nyt piristävää jos joku ihana ja seksikäs katselee ja yhdessä katsellaan!

Päivä taas vähän kevyempi sen jälkeen.

Mitäs sitten jos tämä toinen katselija on liikkeellä tositarkoituksella, ja toisen mielestä on vain pientä piristettä päivään? Kenties varattuna vieläpä.

Jotkut asiat avautuvat vain puhumalla eivätkä aina silläkään, jos molemmat osapuolet pelkäävät tunteitaan ja satutetuksi tulemista ja tekevät negatiivisia oletuksia toisistaan.

Vierailija
18409/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ranskalaisten ja uunimakkaran paikka. Tervetuloa...

Vierailija
18410/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐥🥺

?. 🐥

Vierailija
18411/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että mä vihaan ihmisiä ja olen aina vihannut. Tunnen lähinnä vaihtelevissa määrin sääliä niitäkin kohtaan, kenestä välitän tai joista "pidän". Elämä on pelkkää kärsimystä.

Ehkä jonakin päivänä pystyt huomaamaan, ettet ole oikeasti yksin. Ettei sun tarvii olla.

Vierailija
18412/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mulle oli se viimeinen naula arkkuun kaipauksen suhteen kun tajusin, ettei tule mitään muistoja ikinä ja hän teki muistot toisen/toisten kanssa.

Ja tämä on se mitä en halua muistaa, joten mietin taas kivempia juttuja. Työnnän koko ihmisen pois päästä, kaikkea kipeää ja satuttavaa vain liittyy siihen muistoon.

Vierailija
18413/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ranskalaisten ja uunimakkaran paikka. Tervetuloa...

Tänks, vaivalla lihotetut kilot suli kuin voinappi aurinkoisella terassilla.

Vierailija
18414/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettiinköhän sinua lapsena?

Ei todellakaan.

Vierailija
18415/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-gallup: Omistatko kirjahyllyn? Onko siinä kirjoja vai koriste-esineitä?

Tuli mieleeni, kun pyyhin pölyjä kirjahyllyistäni, että kaivatullani tuskin on kirjahyllyä. Epäilenpä harrastaako lukemistakaan.

Löytyy kirjahylly jossa on noita molempia + levyjä, dvd:tä ja riisikakkuja.

Vierailija
18416/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Lempisää?

Vierailija
18417/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G:

🔺Rikostarinat kiinnostaa

🔻Ei yhtään

Vierailija
18418/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/watch?v=5t_D46eMRbc&ab_channel=HeidiKyr%C3%B6-T…

P miehelle kauniita ja helliä ajatuksia 😊😊

Vierailija
18419/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä muutamakin on. Ja paljon lukemattomia kirjoja. En pysty keskittymään lukemiseen nykyään, joten saavat odottaa. Kaivatullani ei ole varsinaisesti, eikä kyllä kirjoja luekaan. Tämän sain tietää häneltä.

Vierailija
18420/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Vuoden tärkeät yleiset juhlapäivät?

Ketju on lukittu.