Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Alkukesästä nähtiin yllättäin niin monta kertaa ja nyt ei ollenkaan. Aina kun päätän unohtaa sinut kokonaan, tapahtuu jotain. Profiilisi tulee ehdotuksiin somessa tai kävelet vastaan jossain. Mitä tästä pitäisi päätellä?
🍪 Keksi ratkaisu. Ei näytä hyvältä.
🥤 Hauskaa iltaa!
🌬 Kevyttä yläilmaa..
Tuli henkisesti huono olo, kun näin sut eilen 🙄 ajoit autolla ohi. Olin unohtanut minkä värinen se sun auto on tai sitten oot vaihtanut.
Ei minulla ole mitään tarvetta tai mielenkiintoa perustella sinulle yhtään mitään, sori. lol, et ole niin tärkeä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, haluat minua, mutta niin haluaa moni muukin.
Ja siitä tiedosta sä elät. Narsistin päivä.
Voin sen noinkin ymmärtää, jos välttämättä haluaa. Tarvii kyllä olla tyhmä, että noilla sanoilla tekee ihmisestä narsistin.
Jep, ei ole narsismia tiedostaa tosiasioita. Sivusta
En ollut just mukana kyllä. Herra Isä tätä maailman menoa. Rauhaa ja rakkautta. <3
Jostain syystä mua luullaan välillä tosi ilkeeksi. Ulkonäöstä ei voi kyllä päätellä, et oon ollut joskus koulukiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että oot leoikannut hiukset. Surffitukka oli kiva
Ne kasvaa takaisin ja on siitä jo aikaa kun olen leikannut. Muutenkin yks kananperse tukka vaikka olisi minkä pituinen tahansa.
Onko luonnonkihara?
Luonnonkiharat on kyllä yhtä elvettiä yrittää pitää edes jossain kuosissa. Sivusta
Miten niin? Millä tavalla?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä mikään perheenrikkoja ole, turha ainakaan sellaista pelätä.
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Mä todella toivon, ettet kuvittele mun olevan tuo jonka kanssa täällä riitelet 🤔 vaikka siis eihän sillä periaatteessa ole merkitystä, mut olishan tuo nyt aika loukkaavaa, jos kuvittelet mut tollaseks...
Ja sinä kuvittelet hänen mahdollisesti kuvitelleen riitelevänsä täällä oletetusti itsesi kanssa. Mitä se kertoo sinun kuvitelmista hänen suhteensa? Tämä on jo paksua, vaikka paksua menoa on tullut seurattua. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä todella toivon, ettet kuvittele mun olevan tuo jonka kanssa täällä riitelet 🤔 vaikka siis eihän sillä periaatteessa ole merkitystä, mut olishan tuo nyt aika loukkaavaa, jos kuvittelet mut tollaseks...
Ja sinä kuvittelet hänen mahdollisesti kuvitelleen riitelevänsä täällä oletetusti itsesi kanssa. Mitä se kertoo sinun kuvitelmista hänen suhteensa? Tämä on jo paksua, vaikka paksua menoa on tullut seurattua. sivusta
Niin no joo totta. Jostain sanasta tuli vain hänet mieleen, mut on se kyllä nähty, että kuvittelen jatkuvasti omia. Liittyen häneen siis.
Mun itsetunto ainakin paranee täällä palstalla. Huomaan olevani yksipuolisesta ihastumisesta huolimatta tervejärkinen, kun katson toisten ölinää täällä. 😁
Melkein kuusi vuotta sitten. Kuin salamanisku kirkkaalta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Missä näit hänet?
Vierailija kirjoitti:
Tulee yksi Sami mieleen 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näit hänet?
Kansainvälisissä ympyröissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näit hänet?
Kansainvälisissä ympyröissä.
Ah, maailmanpyörässä.
Olen vieläkin.