Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kerro joku tunniste sinusta ja hänestä!
Nähtiin tänään.
juu nähtiin ... en mennyt tällä kertaa niin sekaisin kuin viimeksi. Huh onneksi.
Kaipaavat terveiset 17 km länteen. 🧡
Ei nähty tänään edes vilaukselta :/ äänen kuulin...
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin paikassa, joka on nyt työmaa.
Siniharmaat silmät katsoi silmiin sinisiin.
Me nähtiin. Olin neukkarissa pöydän ääressä hommissa. Hän tuli sisään ja tervehti, jatkoi eteenpäin huoneen läpi ja tervehti täsmälleen samoin seuraavan huoneen porukkaa. Lempeä ääni kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivä halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
On vähän ikävä sua 💕Kiitos, vähän muöhästyneesti. 💕 Saat vastaavasti oikein ekxra lämpöiset halaukset ja suukkoset iltaasi lämmittämään, pienellä ikävällä. 🤗😘
Kiitos. Lämmittää oikein mukavasti. Sä vaan oot paras 🤗😘💕
Pitkästä aikaa aurinkoiset terveiset ihanalle. Nyt ei jaksa selata neljän päivän viestejä, eli jos tuuraaja ollut taas vahdissa niin kivat sille.
Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän ikävä sua 💕Kiitos, vähän muöhästyneesti. 💕 Saat vastaavasti oikein ekxra lämpöiset halaukset ja suukkoset iltaasi lämmittämään, pienellä ikävällä. 🤗😘
Anna jokin tunniste, jota muut eivät täällä tiedä.
Olisit ilmoittanut, että sivusta tunnisteita kyselet.
Ehkä me ei unelmieni naisen kanssa tunnisteita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa aurinkoiset terveiset ihanalle. Nyt ei jaksa selata neljän päivän viestejä, eli jos tuuraaja ollut taas vahdissa niin kivat sille.
Kaipaan.
Kalle
Mitä Espooseen? Oliko rankka työpäivä hotellilla?
Kaipaatkohan? Minä ainakin.
Satulalaukut hakkaavat hypnoottista rytmiään lumenvalkoisen orini kylkiin, pujottelen kaktuksia, taakse jäävä hiekkapilvi kertoo korutonta kertomaa, eletään vuotta 2023 ja Oliver Fisher Winchester on ainoa ystäväni.
Intiaanipäällikkö "Palava sydän" odottaa minua saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä, vaimonsa "Punainen kaulin" on huhujen mukaan katkaissut suutuspäissään päällikön rauhanpiipun polttokelvottomaksi ja satulalaukussani kulkeva maalarinteippi on ainoa keino pelastaa sinut, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
KalleMitä Espooseen? Oliko rankka työpäivä hotellilla?
Ehdin kyllä moneen paikkaan viikonloppuna, mutta Espoo ei kyllä sattunut reitille. Aika paljon ylempänä Suomi neitoa tämä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Satulalaukut hakkaavat hypnoottista rytmiään lumenvalkoisen orini kylkiin, pujottelen kaktuksia, taakse jäävä hiekkapilvi kertoo korutonta kertomaa, eletään vuotta 2023 ja Oliver Fisher Winchester on ainoa ystäväni.
Intiaanipäällikkö "Palava sydän" odottaa minua saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä, vaimonsa "Punainen kaulin" on huhujen mukaan katkaissut suutuspäissään päällikön rauhanpiipun polttokelvottomaksi ja satulalaukussani kulkeva maalarinteippi on ainoa keino pelastaa sinut, rakas.
Tämä nauratti, kiitos :)
Ottaisin omakseni, jos olisit mukaan napattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin omakseni, jos olisit mukaan napattavissa.
Olen rakkaani pilleri rasiassasi. Olen jakautunut kahdelle osastolle. Kummasta nappaat minua tänään, punaisesta vai sinisestä osastosta? Vieläkö muistat kummasta puolestani piditkään enemmän? Lääh ja puuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Lämmittää oikein mukavasti. Sä vaan oot paras 🤗😘💕
Samoin, kiitos. 🤗👍💕
Vierailija kirjoitti:
Vihreä paita, mulla usein valkoinen.
Minkä takia mä itken sun perään, ku eihän sua kiinnosta.