Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pervoilemaan muualle! Tämä on kaipausketju.
Olet kyllä oikeassa, en kuulu tänne. Kaipausta ei varsinaisesti ole, se cuoli silloin kun aloin tajuta tilanteen ja nykyään tai jo pitkään tämä ollut vain tällaista typerää jumittelua ja hc tason ajanhukkaa.
Tai oli se silloinkin kun oli kaipaus ns. päällä, mutta en vaan tajunnut tai hyväksynyt sitä :D
Minkä tilanteen tajusit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjoitta kulkee
näkymätön ihminen
elämän tietä.
-HaiKu
Hyvää yötä <3
Sulla on niin kaunis maailma, että tekisi mieli tutustua. Milloin kirjoitat sen runokirjan?
Olen runoilijana keskinkertainen harrastelija. Ei mopolla mahdottomia :)
-HaiKu
Kai tämäkin vuosi päättyy siihen, etten saa sanottua sulle mitään mitä ajattelen. Olen ikuisesti jumissa.
Voitko laittaa minulle jotakin, mistä tiedän, että vielä kaipaat? Olisin sen tarpeessa, rakas.
Nettikaupoissa on kauniita vaatteita Kaisalle. 😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tällä viikolla jotain sulle kuuluvaa lattialta.
Mitä?
Palautin sen hänelle myös.
En pidä toisen omaa, en tiennyt oliko sillä hänelle paljonkin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen taas ollut jonkin aikaa sitä mieltä, että et sinä täällä ole ollutkaan tai et ainakaan viimeisen puolentoista viikon aikana.
Luulo ei ole tiedon väärti :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Narnia. Täällä ei ole ikinä ollut mulle mitään oikeaa eikä tule koskaan olemaankaan.
Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjoitta kulkee
näkymätön ihminen
elämän tietä.
-HaiKu
Hyvää yötä <3
Sulla on niin kaunis maailma, että tekisi mieli tutustua. Milloin kirjoitat sen runokirjan?
Olen runoilijana keskinkertainen harrastelija. Ei mopolla mahdottomia :)
-HaiKu
Taitava olet! T. Yhden julkaissut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kuinka paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa? Kumpi vanhempi?
Aika lailla samaa ikäluokkaa olemme, luulisin. Hän kun ei suostu kertomaan.
Oon yli 10 vuotta vanhempi. Siksi en sitä suostu kertomaan.
Et voi olla hän.
Miks ei?
Se 10 vuotta pitäisi jo näkyä jossain, mutta eipä näy.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihaninta ihmisessä jos hän on kiltti ja hyväsydäminen. Alkaa vaan olla harvinainen ominaisuus. Melkein kaikki on nykyisin tosi ilkeitä ja ahdasmielisiä.
Varsinkin tämän ketjun viestien perusteella saa helposti sellaisen kuvan, että pahaa oloa on ollut liikkeellä jo pitkään. Omaa pahaa oloa ei tarvitse kuitenkaan kaataa muiden päälle edes anonyymisti tällaisella keskustelupalstalla, vaan voi vaikka aluksi itsekseen pohtia, mistä se oma paha olo johtuu. Negatiivisuus tarttuu hyvin herkästi muihin kaikkialla, missä on muita ihmisiä.
Jos tuntuu siltä, että on jotenkin jumissa, henkisesti lukossa tai ajatukset ei vaan kulje, siihen voi pyytää ulkopuolista apua. Voi olla, että apua ei ehkä heti saa, jos tilanne ei ole kriittinen, mutta alkuun voi auttaa jo vaikka se, että alkaa kirjoittamaan päiväkirjaa. Kun avaa sitä omaa pahaa oloa ja omia ajatuksia kirjalliseen muotoon, lukee sen ja sen jälkeen pohtii kirjoittamaansa, pääsee liikkeelle sen asian työstämisessä.
Jos tuntuu siltä, että oma paha olo johtuu jostain sellaisesta, mitä ei halua ajatella tai muistella, kirjoittamisessa voi auttaa se, että lähtee kirjoittamaan jostain positiivisesta, jota on kiva muistella. Voi kirjoittaa esimerkiksi lemmikkieläimestä, kivasta lomamatkasta tai asiasta, jota haluaisi elämäänsä. Mieltä painavasta aiheesta voi kirjoittaa myös sadun, jossa on jokin opetus ja ratkaisu asiaan. Kirjoittamisessa voi auttaa se, että sijoittaa tapahtumia eläinmaailmaan, jossa on tietyt lainalaisuudet. Huumoria käyttämällä mitä tahansa aihetta on helpompi käsitellä, oli aihe kuinka synkkä tahansa. Omia tekstejä ei tarvitse näyttää muille, mutta palaute voi auttaa paljon asian käsittelyssä. Varsinkin satuja voi tulkita hyvin eri tavoin riippuen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämäkin vuosi päättyy siihen, etten saa sanottua sulle mitään mitä ajattelen. Olen ikuisesti jumissa.
Luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voitko laittaa minulle jotakin, mistä tiedän, että vielä kaipaat? Olisin sen tarpeessa, rakas.
Henna? Petra? Tiina? Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taas ollut jonkin aikaa sitä mieltä, että et sinä täällä ole ollutkaan tai et ainakaan viimeisen puolentoista viikon aikana.
Luulo ei ole tiedon väärti :)
Otava sitten luulot pois. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pervoilemaan muualle! Tämä on kaipausketju.
Olet kyllä oikeassa, en kuulu tänne. Kaipausta ei varsinaisesti ole, se cuoli silloin kun aloin tajuta tilanteen ja nykyään tai jo pitkään tämä ollut vain tällaista typerää jumittelua ja hc tason ajanhukkaa.
Tai oli se silloinkin kun oli kaipaus ns. päällä, mutta en vaan tajunnut tai hyväksynyt sitä :DMinkä tilanteen tajusit?
Sen ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa ja oon muutenkin luullut itsestäni liikoja
Ei ole haluja myöntää mitään.
No niin eihän se ihme ettei mulla niin sanotusti lähtenyt, kun noista löytyy vain positiivinen asenne joka sekin rakastuessa rakoilee D:
Eri