Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Menisin silittelemään jos kaivatulla ois uniongelmia
On joitain asioita, joita haluaisin sinulle sanoa, mutta kun en enää voi. Kerran näitä asioita sinulle kerroinkin, eivät ne koskaan johtaneet toivottuun lopputulokseen, tai todennäköisesti edes siihen, että olisit ymmärtänyt mitä hain takaa. Kuulostaa varmaan hirveältä ja ylimieliseltä, mutta olen yleensä oikeassa. Se ei välttämättä näy heti, vaan mahdollisesti vasta kuukausien tai vuosien päästä kun asiat selviää perinpohjaisesti. Kerroin sinulle, että on asioita, jotka tulevaisuudessa pahenevat ja näin kävi. Olitkohan vähän naiivi vai liian positiivinen muuten vain? Ikävä on sinua siellä korkealla.
Melkein kerroin, mutta en nyt. Ehkä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeista vakavista asioista kyse, niin ne pitää sanoa niin selkeästi, että toinen varmasti ymmärtää.
Mitä jos ei silti usko tai hyväksy asioita?
Särähti vaan korvaan tuo "mitä hain takaa", eli jos olosuhteet kommunikoinnissa on vähänkään epäselvät niin silloin on erityisen tärkeä sanoa suoraan ja täsmällisesti mitä tarkoittaa. Muuten jää liikaa tulkinnan varaa ja kun jokainen tulkitsee vielä omasta perspektiivistään käsin niin lopputulema voi olla ihan eri kuin mitä toinen on tarkoittanut.
Pahoittelut, luin jotenkin huolimattomasti sen viestin, ilmeisesti jollekin jo tästä maailmasta poistuneelle ihmisille. Piti lukea uudelleen ajatuksen kanssa.💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetä on ikävä.
Ei siis Tiinaa eikä Timoa.Tarjo?
Tapio ehkä. Tai Tarja.
Ei mikään näistä t. Ap
Tomille?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeista vakavista asioista kyse, niin ne pitää sanoa niin selkeästi, että toinen varmasti ymmärtää.
Mitä jos ei silti usko tai hyväksy asioita?
Viime kädessä jokainen on vastuussa itsestään. Jos ei ole valmis kuuntelemaan tai miettimään eri puolia asioista niin eipä siinä sitten ulkopuolisten neuvot auta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ikävä.
Minkälaista ihmistä?
Ah mikä lämpö joogamatolla auringossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetä on ikävä.
Ei siis Tiinaa eikä Timoa.Tarjo?