Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sampo S, en voi unohtaa sua. Hyvää yötä, oot ihana 💕
Rakkaani, olet lempikukkani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja paljon suukkoja lähetän sulle täältä yli 400km päästä kotoa 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitokset. Hyvää yötä ja kauniita unia sulle sinne pitkän matkan päähän.💕
Toivottavasti nämä lämpöiset halaukset ja ikävöivät lentosuukkoset ehtivät tämän yön aikana luoksesi. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Kyllä ne ehti hyvin perille ja tuntuu hyvälle 🤗🤗🤗😘😘😘
Sunnuntaina jo takaisin kotiin. On aikamoinen ikävä sua 💕
Väsy. Joten nyt jo zzzz👋
Näe hyviä unia. Palauttavaa päivää huomiselle jos semmosta sattuisit tarviimaan. Aja ihmisiks jos täytyy mahdollisessa myräkässä ajaa. Kaipaan sun ääntäs ja vähän kaikkea sinussa.
Muistelen sitä halia, jonka sain takaapäin syksyllä 2016, mitä et itse muista. Liekkö se yksi karmein darra syynä😁. Sanoin siinä et oot kulta tjtn sellaista. Tuskin muistat sitäkään. Mutta mä muistan. Vielä. Edes vähän. Aivan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuossa puun vieressä yhtenä iltana sellainen valkoinen hahmo, ei tullut kovin hyvä olo siitä
Valkoiset on vähän pahoja. Bläkkii sen olla pitää. 😹😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen seinää,
sinua salaa kurkin
saavuttamaton.
- HaiKu
Miksi hän on saavuttamaton?
Koska hän on. Ja minäkin. Kaikilla omansa
Haluan olla kanssasi aina. 💕
On aika jatkaa polkuani eteenpäin.
Pääsin sinne. Alkaa 8.8.
Olen hyvin häkeltynyt, tyytyväinen, iloinen ja onnellinen tästä. Loistin eilen siinä haastattelussa. Piti pitää myynti puhe itsestään, että miksi minä olen paras sinne.
[ extreme happiness noises ] 🥳
Tyhmää ja hieman ahdistavas kun en sinulle uskalla/uskaltanut koskaan puhua kunnolla.
Niissä mun hengailu kutsuissa ei sitten ole ollut viimeistä päivä määrä. Ajattelin infota tämän sinulle. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuossa puun vieressä yhtenä iltana sellainen valkoinen hahmo, ei tullut kovin hyvä olo siitä
Valkoiset on vähän pahoja. Bläkkii sen olla pitää. 😹😸
Tummat hahmot viuhahtelee, valkoiset kökkii
Niin paljon kaunista, lyhyessä ajassa näytit.💘Avasit silmiäni lisää unelmille ja nyt niistä ei tule loppua. 🧡 On paljon mitä toteuttaa...😊
Olen käynyt paikoissa, missä sua voisi nähdä-tänäänkin. Haluaisin näyttää, mitä merkitset mulle ja olisit saanut jo tietää, mikäli nähtäisi.
Päivittäin sua ajatellen, kova kolahdus. 💙 -n.
Vierailija kirjoitti:
Ahdasta on mielessä. 😔
Lohtua!
Näe rauhoittavia unia, ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat ajattelemaan että ehkä rakkaus on mahdollista. Ei tyytymistä, sinun kanssasi ei olisi.
n-n
Ihastukselle ikuiselle terveisiä. Hiljaisuus puhuu karua kieltä suuntaani.
-m>n.
Rakastavat suudelmat ja halit sinulle, rakkaani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.