Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Enkelipallot eli orbit.
Minä olen kuvannut orbitteja. Liittyi erään elämänvaiheeseen, jossa sain niitä kuviin. Enää ei tule.
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Michael%27s_line
For my patron saint. Maybe Jerusalem and Astypalea next year?
There are claims that the Sacred Line perfectly aligns with the sunset on the day of the Northern Hemisphere’s Summer Solstice[4] (however, sunrise/sunset maps show this to be incorrect [5]) and is sometimes referred to as the "Sword of St. Michael," said to represent the blow with which St. Michael sent the devil to hell!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen seinää,
sinua salaa kurkin
saavuttamaton.
- HaiKu
Miksi hän on saavuttamaton?
Hän nyt vaan on hän.
Ylimääräinen olen
ja varattukin.
-Haiku
Kerro, että kaipaat, jos kaipaat.
Vedän vaan ketjussa röökiä ku ei oo mitään syötävää enkä saa mentyä kauppaan
Yksi semi fresh omena oli, mutta se oli pieni ja pystyi syömään vaan yhden puraisun ympäriinsä kunnes tuli rusehtunut sisältö esiin..
Sinä saat ajattelemaan että ehkä rakkaus on mahdollista. Ei tyytymistä, sinun kanssasi ei olisi.
n-n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäisit musta, et olis piiloutunut lattialle sinne nurkkaan. Jos tykkäisit musta, katselisit mua avoimesti etkä kurkkis salaa. Jos tykkäisit musta, olisit tullu siihen viereiseen etkä toiseen päähän. Jos tykkäisit musta, oltais lähdetty yhtä aikaa. Jos tykkäisit musta, en välittäisi muista.
Minä vilkuilen aina välillä kaivattua salaa. Ainoastaan siksi ettei hän ahdistuisi, koska haluaisin katsella häntä koko ajan. Joskus myös "pakenen" koska en joko osaa olla tai sitten leikin "vaikeammin" tavoiteltavaa. Joo, tosi typerää, tiedän. - sivu.
Vaikka tietäisit että se tykkää myös susta? Oon visuaalinen eläin ja ajattelen että katsominen tarkoittaa tykkäämistä, muualle katselu päinvastaista. Siksi katselen ihastustani vähän liikaakin.
Ei tarkoita aina. Voihan sitä vilkuilla vaikka vaatetusta tai hiuksia tms mikä kiinnittää huomion. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelipallot eli orbit.
Minä olen kuvannut orbitteja. Liittyi erään elämänvaiheeseen, jossa sain niitä kuviin. Enää ei tule.
Sama homma. Ei läheskään aina tuu.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä enää kaipaa?
Kysyy Lempi
Hän kaipaa sinua nyt nimellä Ansku 😍
Ei ole haluja olla yksi sun kerubeistasi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi semi fresh omena oli, mutta se oli pieni ja pystyi syömään vaan yhden puraisun ympäriinsä kunnes tuli rusehtunut sisältö esiin..
😸🍎🍒🥑
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja olla yksi sun kerubeistasi.
Ainoa olisit.
Kookospähkinöitä mulla tässä on 🥥🥥
Vierailija kirjoitti:
Kissamies 💗
Tack.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😸🍎🍒🥑
Ai niin on mulla yks avokadokin, mutta se ei oo vielä kypsä :D
Tehtävä: Mieti, miltä tuntuisi olla Apina Apinalaumassa? Tai Aasi?
Saa keskustella. Pidetään pähkinät suussa.