Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Tällä menolla en jaksa enää kovin kauan. Kaipaus on vienyt yöunet ja nyt se alkaa näkymään😞
Vierailija kirjoitti:
🦉 Tämä pöllö on hyvin viisas.
Tämä lintu on vähän sekava 🦜
Vierailija kirjoitti:
Ei niin suurta virtaa,
ettenkö sen yli uisi,
jos sinä olet
vastarannalla.
Odotan sinua vastarannalla
jos vain huolit minut, rosoni ja poukkoilevan mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä,
Väsyi väsyi jo västäräkki.
Nukahtiko Nurmilintu?
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit. Sininen. Kiltit ja kauniit kasvot, joilla on itsesuojeluilme. Naisellinen lantio. Urheilijan perse.
Tiedän. Olen sarja pettymyksiä.
Jos olisit hän, olisin rakastanut sua. Olisin halunnut sun kanssasi lapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Michael%27s_line
For my patron saint. Maybe Jerusalem and Astypalea next year?
Suora jana Irlannista Jerusalemiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin suurta virtaa,
ettenkö sen yli uisi,
jos sinä olet
vastarannalla.Odotan sinua vastarannalla
jos vain huolit minut, rosoni ja poukkoilevan mieleni.
Ketä mahdat kaivata? Viestini oli miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Tuleeko teistä kaivattusi kanssa jotakin?
Vaikka ei tulisi mitään, toivon keskusteluyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa varoa ukkosmyräkkää vkloppuna ja alkuviikosta.
Sun täytyy rakas pidellä mua kädestä kiinni. Muuten en selviä. Mennään kahdestaan kellariin piiloon. Tiedän miten aika kuuluu kuin siivillä ja myrsky pauhaa jossain muualla.
Mennään peiton alle vaan, se riittää.
Kummallinen tilannetajuolotila.
Hyvää yötä, kaukainen.
En jaksa juurikaan kirjoittaa väsymykseltäni, silti sinua ajattelen. Toivon vain, ettei tämä ole mitään vakavaa ja vielä joskus saan katsoa sinua silmiin, nähdä sinun hymyilevän.
Tunnen hiipuvani. Kirjaimellisesti. Kuin keho ei enää jaksaisi elää. Haluan vain nukkua. Ehkä siellä on myös onnellisempi maailma.
Sapatin päätyttyä, viikon ensimmäisen päivän koittaessa, tulivat Magdalan Maria ja se toinen Maria katsomaan hautaa. Äkkiä maa alkoi vavahdella ja järistä, sillä Herran enkeli laskeutui taivaasta. Hän tuli haudalle, vieritti kiven pois ja istuutui sille. Hän oli hohtava kuin salama ja hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi. Enkeli kääntyi naisten puoleen ja sanoi: Älkää te pelätkö. Minä tiedän, että te etsitte ristiinnaulittua Jeesusta. Ei hän ole täällä, hän on noussut kuolleista, niin kuin itse sanoi. Tulkaa katsomaan tuossa on paikka, jossa hän makasi. Menkää kiireesti sanomaan hänen opetuslapsilleen: 'Hän on noussut kuolleista. Hän menee teidän edellänne Galileaan, siellä te näette hänet.' Tämä oli minun sanomani teille. Naiset lähtivät heti haudalta, yhtaikaa peloissaan ja riemuissaan, ja riensivät viemään sanaa Jeesuksen opetuslapsille. Mutta yhtäkkiä Jeesus tuli heitä vastaan ja tervehti heitä. He menivät hänen luokseen, syleilivät hänen jalkojaan ja kumarsivat häntä. Silloin Jeesus sanoi heille: Älkää pelätkö! Menkää sanomaan veljilleni, että heidän pitää lähteä Galileaan. Siellä he näkevät minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit. Sininen. Kiltit ja kauniit kasvot, joilla on itsesuojeluilme. Naisellinen lantio. Urheilijan perse.
Tiedän. Olen sarja pettymyksiä.
Jos olisit hän, olisin rakastanut sua. Olisin halunnut sun kanssasi lapsenkin.
Jos olisin kuka?
Vierailija kirjoitti:
Mustaakin mustempi ihminen.
Keniasta?
Silisili raksu. Selkääsi piirtelen laajoja kuvioita ja sanoja kun nukut ja tuhahtelet unissasi. Olet niin rakas, vaikka meillä on tänään vähän huono päivä. Lopeta päivystykset, rahasta ei ole kiinni.
Niin salakatselijat. Kertokaa nyt. Mitä ajattelette.