Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: haluaisitko kaivattusi kanssa minilomalle Pariisiin?
Mikä ettei, onhan se rakkauden kaupunki.
Virtsalta haiseva telttakylä. Likainen, ei vastaa mainettaan romantiikan tyyssijana.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka huutelisin sinua enkelien kielellä, et vastaisi varmaankaan.
Mutta jos sinulta puuttuisi rakkaus, olisit vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Kysymys kuuluu siis, olisiko rakkautta myös?
Jos tykkäisit musta, et olis piiloutunut lattialle sinne nurkkaan. Jos tykkäisit musta, katselisit mua avoimesti etkä kurkkis salaa. Jos tykkäisit musta, olisit tullu siihen viereiseen etkä toiseen päähän. Jos tykkäisit musta, oltais lähdetty yhtä aikaa. Jos tykkäisit musta, en välittäisi muista.
Etkö sinä enää kaipaa?
Kysyy Lempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Making love in the afternoon with Cecilia
Up in my bedroom
Huonoa huumoria, ei naurata
Otitko nyt liian henkilökohtaisesti?
Entä jos isukki nimesi tyttärensä sen laulun mukaan, joka saneli hänen omaa käytöstään joskus (kun hän ryntäsi alasti ovelle kuviteltuja kilpakosijoitaan vastaan)? Hän halusi tyttärestään sen halutun Cecilian, eikä suinkaan itse panna tytärtään.
Mitähän sä itse oikein sekoilet? :D eri
Kappale Pretty woman.Toinen on Pojat, Laila ja Ritva kinnusen laulamana kun kuulin vuosien tauon jälkeen. Ei tarvitse edes selittää mikä siinä on vialla.
Ahdistelua ja miesten huonon käytöksen ymmärtämistä. Nykyaikana kuulostavat todella typerille ja noloille rallatuksille.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan vaskipuhaltimien äänen paremmin.
Suomalaisille ei viina sovi, meillä kun on nää väkivaltaan altistavat luolamies-geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Making love in the afternoon with Cecilia
Up in my bedroom
Huonoa huumoria, ei naurata
Otitko nyt liian henkilökohtaisesti?
Entä jos isukki nimesi tyttärensä sen laulun mukaan, joka saneli hänen omaa käytöstään joskus (kun hän ryntäsi alasti ovelle kuviteltuja kilpakosijoitaan vastaan)? Hän halusi tyttärestään sen halutun Cecilian, eikä suinkaan itse panna tytärtään.
Tätä biisiä kuuntelimme yhdessä 2000-luvun alussa useasti petollisen T:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sinulta puuttuisi rakkaus, olisit vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Kysymys kuuluu siis, olisiko rakkautta myös?
Mikäli minusta riippuu, rakkautta olisi yltäkyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkekaa epistolanne ja psalminne paikkaan, minne valo ei tietänsä löydä
-sivusta
Ärsyttävää, kun töissä on niin paljon hyvännäköisiä nuoria kundeja :D
Vierailija kirjoitti:
Kappale Pretty woman.Toinen on Pojat, Laila ja Ritva kinnusen laulamana kun kuulin vuosien tauon jälkeen. Ei tarvitse edes selittää mikä siinä on vialla.
Ahdistelua ja miesten huonon käytöksen ymmärtämistä. Nykyaikana kuulostavat todella typerille ja noloille rallatuksille.
Tota Kinnusten Pojat-biisiä ihmettelin jo lapsena, kun isovanhemmat kuunteli. Siinähän painostetaan tyttöä antamaan niille pojille, eikä vain lupailemaan. Miks 50-luvusta puhutaan jonakin siveyden aikakautena, jos pojille kerta kuului antaa heti että ne sai pidettyä itsellä??
Tarvitsen ihan just nyt irtiottoa todellisuudesta. Jota en kestä oikeasti, tämä päivä oli liikaa, oon lopussa . Ette voi ymmärtää
Turhaa oksettavaa porinaa. Minkä takia täällä ei saa ääntänsä kuuluville?
Kukkurukuu, missä kaikki muut ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei pääsääntöisesti viina sovi.
Taisit kirjoittaa epähuomiossa väärän sukupuolen, sillä harvemmin naiset pahoinpitelee ja puukotttelee toisiaan kännissä.
Eipä ne humalan vuoksi sairaalahoitoon tai poliisin hoiviinkaan päätyvät yleensä naisia ole..Mutta niinhän se on, että jotkut puhuvat asioista juuri päinvastaisesti. Joku defenssi ehkä.
Minuun ei tee vaikutusta mitkään laatusanat kuten defenssi. Naisen paikka on miehen kainalossa ja silmälläpidon alla.
Laululintu odottaa lähtöä. 🐦
Taisit kirjoittaa epähuomiossa väärän sukupuolen, sillä harvemmin naiset pahoinpitelee ja puukotttelee toisiaan kännissä.
Eipä ne humalan vuoksi sairaalahoitoon tai poliisin hoiviinkaan päätyvät yleensä naisia ole..
Mutta niinhän se on, että jotkut puhuvat asioista juuri päinvastaisesti. Joku defenssi ehkä.