Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kyllä taas kaupan mammat oli iloisella päällä heti aamusta. Otaksun, että myöskin ketjun kaipaaja mammat on aloittanut aamun iloisella viserryksellä.
Syksyllä on hyvää aikaa ratkoa ja postailla anagrammeja arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Ponnari vai nuttura tänään?
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Ei
Mun kaivattuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anagrammit tuntuvat olevan tällä palstalla suosittuja. Siksipä olenkin kerännyt niitä notepadiin jo pitemmän aikaa heti kun olen huomannut. Ratkon aikani kuluksi ja postailen tänne aina silloin tällöin. ;)
"Reagoikaa nyt mun epätoivoiseen provoiluun!!"
...se fiilis, kun trollit trollaavat feikkitunnisteilla.
On hieman epäkohteliasta alati arvostella kaikkea vastaantulevaa. Hyvää huomenta ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anagrammit tuntuvat olevan tällä palstalla suosittuja. Siksipä olenkin kerännyt niitä notepadiin jo pitemmän aikaa heti kun olen huomannut. Ratkon aikani kuluksi ja postailen tänne aina silloin tällöin. ;)
"Reagoikaa nyt mun epätoivoiseen provoiluun!!"
...se fiilis, kun trollit trollaavat feikkitunnisteilla.Pathetic. Ei tuossa ollut mitään tunnistetta. Silmänisku smiley ei ole tunniste. Kaikkihan sitä käyttää.
Sitä on tällä näkynyt suhteellisen usein, olet oikeassa sen tunnisteellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Korkea ponihäntä. Tiukasti päätä myöten. Cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Jos on pitkät hiukset niin voihan kampauksia miehillekin tehdä. Heitä voi myös meikata ja heidän kynsiään lakata. Vaatettaminen on mukavaa. Eihän sitä tiedä vaikka löytyisi uusi lempistyle. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Ei
Mun kaivattuni
Hän on siis nainen. Kaikilla naisillakaan ei ole pitkiä hiuksia mutta juuri hänellä saattaa siis olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Ei
Mun kaivattuniHän on siis nainen. Kaikilla naisillakaan ei ole pitkiä hiuksia mutta juuri hänellä saattaa siis olla.
Kyllä, hän on nainen. Ja hänellä on yleensä ponnari, mutta joskus nuttura. Hänelle siis kaipausterveisiä💕
Olen hymyillyt illasta lähtien. Tuntuu kuin olisin ihastunut sinuun alusta asti uudestaan.
Hauskaa perjantaita kaikille! 🥳
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät, kutsuvat mesihuulet ja superherkullinen takamus. 😋
Boksereissakin taas ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät, kutsuvat mesihuulet ja superherkullinen takamus. 😋
Boksereissakin taas ahdasta.
Pitäiskö sun ostaa isommat bokserit?
Hyvää yötä, rakas<3