Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua vähän näissä ketjuissa, ja sitäkin enemmän ketjujen ulkopuolella. Hyvää yötä.
Ketä?
Rallit vai elokapina = Tiina lover paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon tietää susta kaiken. Voispa vielä tehdä slämärin. Tietenkin sun pitäis kirjoittaa mun slämyyn ja vastata mikä on lempivärisi yms. Ehkä laittaisin sinne myös kysymyksen, mikä on naisihanteesi. Kaikkea kinkkistä laittaisin sun päänmenoksi.
T: ysärilapsi kaipaa
Voithan sä sellaisen tehdä. Vai meinaatko että on liian "ei kovin aikuismaista" tehdä aikuisena vielä slämy.
En tiedä. Eihän siinä mitään pahaa olisi. Mutta voisin saada aika hullun maineen, jos rupeisin jotain slämyä työpaikalla kierrättämään. Tylsä aikuisuus.
Ole rohkeasti oma itsesi. Ostin mun kovakantisen mustan kirjoitusvihkon kaveriksi vaaleanpunaisen mustekynän jossa oli sellainen vaaleanpunainen karvapuuhka toisessa päässä. Oli saletisti söpöin kynä ikinä! Ei kannata välittää vaikka joku ajattelis susta hulluja. Oon ainakin päättänyt jo nuoresta erottua harmaasta massasta, no se johtui mun ulkonäöstä mutta mä kato ilmennän sitä vielä tällä mun hulluudella. Se kruunaa tän täydellisyyden. Ota säkin sun täydellisyytesi vakavasti! <3
Olen eri, mutta mulla on sellainen pörröinen kirjoitusvihko ja pörröisiä vaaleanpunaisia kyniä joista roikkuu pieniä yksisarvisia ja mun avainnipussa on yksisarviskakka enkä ollut aiemmin edes tajunnut, että joku saattaisi ajatella tällaisista jutuista jotain :|
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ja siihen ei näkemättömyys vaikuta.
Milloin näitte/nähtiin?
Sinulla oli kaunis nuttura. Haluan katsoa sitä vaikka joka päivä (tai yö)😍👩🏻🏫
Sinä olet sikamies! = Miska loi, estä se
Ulkopuolisille saattaa näyttää siltä, että musta kilpaillaan siellä, mutta me molemmat tiedetään totuus. Ollaan tiedetty jo pitkään, vaikka ei aina olla uskottu. Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton päästä sinun lähelle. 😔
Matami?
Onko toi matamin dissaaja joku aviomiehestään mustasukkainen akankuvatus, vai joku imbesilli katkarapu jalkojensa välissä märisevä katkera gube?
Syviä tunteita = vaiettu täysin
Kaipaus💜
Ikävä💜
💜J...o💜
***💜
Teetä on ikävä.
Ei siis Tiinaa eikä Timoa.
Terveisiä sille joka tuntee piston sydämessään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua vähän näissä ketjuissa, ja sitäkin enemmän ketjujen ulkopuolella. Hyvää yötä.
Niin minäkin sinua. Kauniita unia.
Huomenna vielä yksi iltasatu, tuokoon se maailmaan rauhan.
Hyvää Yötä Juuri Sinulle
Katosko tää välillä? Ilmeisesti
Kappas, tämä aloitus palasi bittiavaruudesta takaisin.
Kerrankin pitää ylläpitoa kiittää toiminnasta :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tule, tule kultani, joudu jo.
Liian kauan hiljaisuutta.