Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin typerä kun kuvittelin että koskaan kelpaisin sulle mies.
Se on totta.
Mitä muuta totuuksia tuot esille vielä? Kirjoita kaikki. Tämä edelliselle kommentoijalle. sivusta
Olisi kivaa jos sinä TS tulisit käymään. Olet nimittäin paras. Ainakin minulle🥰.
Tarpin eli Tarmon vihaaja on ainakin yksi nainen joka täällä vihaa syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin onnellinen, jos tietäisin, että sinäkin kaipaat.
Sano se minulle niin itsekin uskallan avautua. Tai kyllä sen sanoisin kun tutustuisimme edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mammat, miksi jäätte roikkumaan miehiin, jotka kohtelevat teitä työnsä puolesta ystävällisesti?
Sattumalta tapasin työssä hänet, joka kolahti kovaa. Ihastuin ensi tapaamisella ja toisella rakastuin. Ennen häntä, tunsin aina, että jotain puuttui. Niin kuin puuttuu nyt, kun ei nähdä.
Niin ja emme ole samassa työpaikassa. Olen aiemmin ollut työharjoittelussa siinä firmassa.
Oman työni kautta yhteys on hyvin pieni...
Eipä ole tullut ketään vastaan harrastusten, muun vapaa- ajan tai työni kautta, enää.
Enkä kyllä etsikään. Tuntuu, että jotain jäi kesken. Olen nyt kuten silloin, sinkku.
Ai vitsi tästä ketjusta on tullut viihdyttävää luettavaa :DD mutta ei kyllä tee mieli tänne enää kirjotella kaipauksia.
Vierailija kirjoitti:
Rallit vai Elokapina?
Molemmat voi olla ihan kivaa puuhaa. Elokapinan yhteiskunnan normaalia toimintaa estävä toiminta tosin ei...
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi tästä ketjusta on tullut viihdyttävää luettavaa :DD mutta ei kyllä tee mieli tänne enää kirjotella kaipauksia.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Tulin vain sen sanomaan.
Kuinka pitkään olet häntä rakastanut?
Vierailija kirjoitti:
Tarpin eli Tarmon vihaaja on ainakin yksi nainen joka täällä vihaa syvästi.
En vihaa Tarppia, enkä muitakaan🤭. (Vähän toi yksi outo ärsyttää, mutta sivuutan ne tekstit nopeasti).
Mä oon varmaan harvoja, kenen mielestä tää on viihdyttävää, mut tähän ollaan nyt päädytty. Niin se taitaa olla, että sekopäillä on aina hauskempaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan harvoja, kenen mielestä tää on viihdyttävää, mut tähän ollaan nyt päädytty. Niin se taitaa olla, että sekopäillä on aina hauskempaa 😉
Tunnustat siis että roskapostaat?
" minua on turha syyttää mistään, minä olen aina ollut hyvien puolella"
War is not freedom
Over my shoulder
I see a clearer view
All for my family
Reason I'm breathing
Everything to lose
Should I ask myself in the water
What a warrior would do?
Tell me, underneath my armor
Am I loyal, brave and true?