Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
I am lover! ( Mikä elokuva???)
Barbie
Talven aikana meidän pitää päästä siihen, että luotat muhun, ja me jutellaan ja nähdään etc
Vierailija kirjoitti:
Veijo?
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät.
Ehdottomasti näin.
Tarkistusnumero 112 sopii. Onko kyseessä Kela koodi vai hätänumero, kumpikin käy jos meistä on puhe.
Mene trollailija pa*kahousu muualle oksentamaan.
Harrastus: soittelen intrum asiakaspalveluun että saan kuulla naisen äänen sitten runkkaan sitten se huomaa sen ja pitkittää puhelua ja välillä sanoo jotain
Vierailija kirjoitti:
Talven aikana meidän pitää päästä siihen, että luotat muhun, ja me jutellaan ja nähdään etc
Luo turvallinen olo niin tulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luo turvallinen olo niin tulen.
💚
Oon trollailija paska housu!!!!
Tylsiä te olette. Ette tykkää onnellisista asioista. Tykkäättekö puhuvista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Harrastus: soittelen intrum asiakaspalveluun että saan kuulla naisen äänen sitten runkkaan sitten se huomaa sen ja pitkittää puhelua ja välillä sanoo jotain
Kaikenlaisia hulluja maa päällään kantaa.
Rauha tätiä pitää kuunnella. Ja Nellin täytyy sitten sanoa Ristolle jos menee hermot. Risto on kieltämättä välillä vähän raskas ja Risto et sitten ala marista, jookos?
Noni lapset, välitunti! Ulos leikkimään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia hulluja maa päällään kantaa.
Tuo taitaa olla vähän sairastunut hullu. Kyllä se siitä sitten taas kun toteuttaa itseänsä aikansa. Sitten hän häpeää ja muistaa että on pakko toimia oikein ja kohteliaammin.
kaikkea sitä mua piällään kantaa, sanoi vanha sukulaiseni
Vierailija kirjoitti:
Star Wars
En oo nähny tähtien sotaa. Okei pieniä pätkiä joskus serkuilla käydessä mut en kokonaista elokuvaa kai esim.
Et olisi osannut rakastaa mies.