Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, taas iltavillit täällä. Heissulivei.
Öitä, J <3 nähdään maanantaina. Saa pari viikkoa vielä rauhassa olla, tiedät mitä tarkoitan. Olet ihana.
Eikö J ole sulle liian vanha?
Mä olen kaikille liian vanha. Mutta vähän käytetty kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on järkyttynyt, kiihkeä ja sekaisin. On tapahtunut yllättäviä asioita. Tämä päivä on käännekohta elämässäni, kiitollinen siitä.
No kerro ihmeessä lisää?! Ei saa pitää jännityksessä
Hän kertoi, että rakastaa, vaikka olenkin hänen mielestään outo ja kavala mies ja pukeudun omituisesti.
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
"Tulevaisuus on ohi, ja menneisyys ei ole vielä alkanut." 😥
Vierailija kirjoitti:
Periaatteellinen kysymys, mistä tämä laini on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on järkyttynyt, kiihkeä ja sekaisin. On tapahtunut yllättäviä asioita. Tämä päivä on käännekohta elämässäni, kiitollinen siitä.
Hän kertoi, että rakastaa, vaikka olenkin hänen mielestään outo ja kavala mies ja pukeudun omituisesti.
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
Jaahas. Keitäs ootte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
Kavala katala ja julma miesihminen. 😢
Ai kun saisi joskus koskettaa. Arvaa mies, onko kiva katsella ja yrittää samalla keskittyä, kun ajatukset meinaa mennä ihan sekaisin nykyään aina. Näytät aina niin, no suoraan sanottuna sellaiselta, että tekisi mieli hypätä halamaan ja koskettelemaan. Varainkin kun katseet kohtaa. Ja tiedän, yksipuolista on.
Ikävä sinua, rakas. Epäilen, että sinulla ei ole vaan elät elämääsi tietämättä mitään kaipuustani. Siltä minusta juuri nyt tuntuu. Kuvitelmaa kaikki tyyni.
Rakkautta ja piikkilankaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sain myös seksiä
Millä tavalla kavala?
Jaahas. Keitäs ootte?
Ja kukapas sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, taas iltavillit täällä. Heissulivei.
Öitä, J <3 nähdään maanantaina. Saa pari viikkoa vielä rauhassa olla, tiedät mitä tarkoitan. Olet ihana.
Eikö J ole sulle liian vanha?
Mä olen kaikille liian vanha. Mutta vähän käytetty kuitenkin.
Älä sitten pudota saippuaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Vaikka kovin runollisesti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit suoraan jos ei kiinnostakaan.
Kiinnostaa vain vapaat. Ja ehdoton EI taakse jätetyille säädöille. Vanha suola EI janota.
Juu. Taakse jätetyt tyypit on syystäkin taakse jätettyjä. Jotkut ei vaan mìllään tajua paikkaansa vaikka sen miten näytät.
Ei ollut kummallekaan teistä.
Vierailija kirjoitti:
Poimi vinkit talteen: Näin rauhoitat naisen!!
Kokeile esimerkiksi näissä tilanteissa:
– Naisesi on siivoamassa hiki hatussa kun yrität itse vähän rentoutua. Naisesta alkaa kuulua häiritsevää mäkätystä ja hän alkaa vaatia että teet osasi kodin siisteyden eteen. Hätä ei ole tämän näköinen! Kaapaise nopeasti sylillinen likaisia paitojasi (hikisukat, likaiset treenivaatteet ja käytetyt alusvaatteet toimivat varmasti nekin) ja käy heittämässä ne naisen eteen. Jos epäilet odöörin riittävyyttä, voit myös tunkea ne suoraan naisen syliin tai jopa vähän tuoksuttaa sukkaa naisen nenän alla. Kummasti akka rauhoittuu ja saat jatkaa lepäilyäsi!
– Naisesi on ollut vähän mökö-kökö-köntys viime aikoina. Ilahduta naistasi käärimällä likaisia vaatteitasi samanlaiseen tötteröön, johon ruusupuska pakataan kukkakaupassa. Ilmesty paketin kanssa kotiin tai treffeille. Kun naisesi avaa paketin, sieltä tuoksahtaa ilmoille ihastuttava hien haju, joka siis tutkitusti tehoaa paremmin kuin ruusujen tuoksu tehoaisi! Tadaa, siinä sinulla on ilahtunut ja leppoisa nainen, ja ihan ilmaiseksi vielä!
– Naisellasi on tulossa jokin stressaava sosiaalinen tilanne, kuten työhön liittyvä edustustilaisuus, jonne otetaan puoliso mukaan, tärkeät sukujuhlat tai kenties tulossa on jopa teidän omat häät. Haluat toki helpottaa naisesi oloa tässä jännittävässä tilanteessa, jossa olette kaikkien arvioinnin kohteena, eikö? No onneksi se on helppoa! Muista muutamana päivänä ennen tilaisuutta, että et peseydy. Varmista vaikuttava tuoksu myös käyttämällä samaa paitaa kaikki nämä päivät putkeen.
Haluatko ilahduttaa vaimoasi tai tyttöystävääsi? Unohda kukkapuskat, ja vie hänelle likainen paitasi haisteltavaksi!
Kyyyyllä.
Eipäs epäillä siellä, tämä on tutkittu juttu!
Ruotsalaistutkijat nimittäin selvittivät, että kumppanin hikisen paidan haistelu rauhoittaa naisia. Hikisen paidan nuuhkimisen rauhoittava vaikutus oli suurempi kuin ruusujen nuuskuttamisen vaikutus. Myöskään puhtaan t-paidan nuuhkuttamisella ei ollut samaa vaikutusta kuin hikisen teepparin haistelulla!
Huomattavaa kuitenkin on, että hikinen t-paita nuuhkittavana toimi vain silloin, jos nainen oli onnellisessa parisuhteessa. Jos suhteessa oli ongelmia, kumppanin hien haistaminen lisäsi naisen stressiä. Aijai.
Tutkijat suosittelevatkin, että onnellisissa suhteissa olevien naisten olisi syytä nuuhkutella partnereitaan usein. Näin he pystyisivät madaltamaan stressitasojaan ja voimaan paremmin.
Mutta miksi jättää tämä tähän? Tieto siitä, että kumppanin hien haistelu rauhoittaa naisia, voi olla tarpeen useastikin.
Kokeile esimerkiksi näissä tilanteissa:
– Naisesi on siivoamassa hiki hatussa kun yrität itse vähän rentoutua. Naisesta alkaa kuulua häiritsevää mäkätystä ja hän alkaa vaatia että teet osasi kodin siisteyden eteen. Hätä ei ole tämän näköinen! Kaapaise nopeasti sylillinen likaisia paitojasi (hikisukat, likaiset treenivaatteet ja käytetyt alusvaatteet toimivat varmasti nekin) ja käy heittämässä ne naisen eteen. Jos epäilet odöörin riittävyyttä, voit myös tunkea ne suoraan naisen syliin tai jopa vähän tuoksuttaa sukkaa naisen nenän alla. Kummasti akka rauhoittuu ja saat jatkaa lepäilyäsi!
– Naisesi on ollut vähän mökö-kökö-köntys viime aikoina. Ilahduta naistasi käärimällä likaisia vaatteitasi samanlaiseen tötteröön, johon ruusupuska pakataan kukkakaupassa. Ilmesty paketin kanssa kotiin tai treffeille. Kun naisesi avaa paketin, sieltä tuoksahtaa ilmoille ihastuttava hien haju, joka siis tutkitusti tehoaa paremmin kuin ruusujen tuoksu tehoaisi! Tadaa, siinä sinulla on ilahtunut ja leppoisa nainen, ja ihan ilmaiseksi vielä!
Moukka. Ei muuta sanottavaa mulla.
Trubaduuri vailla vertaa. 🎷🎺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Vaikka kovin runollisesti sanottu.
Miksi ei sitten?
Hän sanoi, että rakastaa. Sanoi monta kertaa. Olen sekaisin