Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää myös
sulle. 💕
Lämpöisiä halauksia ja suukkoja aamuun. 💕
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ensivaikutelma susta Salavan luona kerran ja kun sain silmiisi katsoa jonkin verran. Katse paljastava, aseistariisuva. Ihastuin. Kiinnostuin. ...Koivuissa räksynpesät, puiston vieressä. Sinä!
Kuva susta, tuolta ajalta, tallessa ajatuksissa.
Kauniita ja kivoja hetkiä päivääsi paljon, mies!
Ohimenomatkalla tänään. Nähdään, kenties...
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että kaikki meni niin kuin meni. Sinä tuskin olet täällä enkä enää voi ottaa suhun yhteyttä oikeasti, ettei asiat menisi vielä entistäkin vaikeammiksi. Toivon sulle kaikkea hyvää. Harmi etten voi sitä suoraan sanoa.
Koska tuo kaikki tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että kaikki meni niin kuin meni. Sinä tuskin olet täällä enkä enää voi ottaa suhun yhteyttä oikeasti, ettei asiat menisi vielä entistäkin vaikeammiksi. Toivon sulle kaikkea hyvää. Harmi etten voi sitä suoraan sanoa.
Kenelle?
Ps. Täällähän minä olen!
Sadetta luvassa tälle päivälle, mut ei anneta sen haitata. Toivon aurinkoista ja hyväntuulista päivää kaikille. 🍀
Tietysti eniten kaivatulleni.
🍀🍀
Miehelle. Ansaitsen vain kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No voithan! Yolo.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, kuten kaikki. Mikäli et saa sitä ansaitsemaasi häneltä, niin ymmärrä kääntyä toisen puoleen joka antaa sinulle kaiken ansaitsemasi.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset minut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että jokainen täällä omii viestisi. Et tainnut tulla ajatelleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikon keskimmäistä päivää pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Hyvää sitä samaa risuleualle.
Terv. pikkuvaalea. 🤗
Myöskin tuo kohta, että asiat menisivät vielä vaikeammaksi sulkee monet pois, kun ei ole mitään vaikeaa tilannetta joka voisi pahentua.
Mulla on tyhjä olo.
En muista eilisillasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Myöskin tuo kohta, että asiat menisivät vielä vaikeammaksi sulkee monet pois, kun ei ole mitään vaikeaa tilannetta joka voisi pahentua.
Aina tilanteet voivat kääntyä vielä huonommin. Kommunikaation, ihmisten välisen suhteen jne kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Anna
Kuka toivottaa? Mukavaa päivää sinulle. :)
Ylös, ulos ja lenkille! Ja aamuterveiset kaivatulle!