Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Juu ja olis myös kiusallista että joku omisi kuvitelmat että luulen keskustelevani hänelle täällä. Ei ole mitään väliä mitä luulee ja mitä ei kun on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me hulluja :)?
Minun rakkaus sinuun on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: jos saisit diagnoosin että sinulla on parantumaton syöpä ja elinaikaa kaksi kuukautta, ottaisitko yhteyttä kaivattuusi ja kertoisit tuon asian?
Riippuu tilanteesta. En oo tavannut enää kaipaamaani, niin en varmaan ottaisi yhteyttä. Muuten saisi tietää, jos olisimme yhteyksissä.
Itse haluaisin kyl kuulla, jos kaipaamani tekisi lähtöä. Ihan vaan, et halutessaan ottaisi yhteyttä, jos olisi salaa kaipaillut ja ajatellut mua...Ei siinä taida jaksaa välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa meillä suora viestiyhteys. Sitä kaipaan. Tää on aika raskasta aina miettiä, että mikä viesti on sulta, vai onko mikään. Kuvittelinko kaiken? Onko tää vaan jotain peliä sulle, tai kevyttä hauskanpitoa? Varmaan saattaa ollakin, en tiedä. Mä en jaksaisi selata tätä palstaa jatkuvasti. Syvä huokaus. -Naiselta
En ikinä pelaa mitään tai suhtaudu naisiin kevyesti. Siksi tämä nimenomaan on tällaista.
Ketä kaipaat? sivusta
Tiinaa
Kuka kaipailee?
Taitaa mies sittenkin haluta vain pelata...sivu
Ollaan harrastettu sitä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas virkistävää kuulla sun ääntäs. Rakkaudella sun. 🤍
Puhelinvastaaja?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: jos saisit diagnoosin että sinulla on parantumaton syöpä ja elinaikaa kaksi kuukautta, ottaisitko yhteyttä kaivattuusi ja kertoisit tuon asian?
Tämä oli helppo gallup. Ottaisin yhteyttä ja kertoisin kuinka ainutlaatuinen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Öh miks menis hakeen syövällä huomiota joltain joka ei kuulu sun elämään ja lähipiiriin :D
Muotoilin ehkä gallupin huonosti, alapeukuista päätellen.
Ei kyse olisi syövällä huomion hakemisesta, vaan halusta elämän rajallisuuden edessä tuoda julki itselleen erityisen merkittävä asia (tunteet) ennen kuin se on lopullisesti mahdotonta.
Jos itse tietäisin pian kuolevani, haluaisin kyllä kertoa tunteistani ihmiselle jota olen vuosikaudet lähes joka hetki ajatellut. Ja haluaisin myös itse kuulla, jos tilanne olisi toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa meillä suora viestiyhteys. Sitä kaipaan. Tää on aika raskasta aina miettiä, että mikä viesti on sulta, vai onko mikään. Kuvittelinko kaiken? Onko tää vaan jotain peliä sulle, tai kevyttä hauskanpitoa? Varmaan saattaa ollakin, en tiedä. Mä en jaksaisi selata tätä palstaa jatkuvasti. Syvä huokaus. -Naiselta
En ikinä pelaa mitään tai suhtaudu naisiin kevyesti. Siksi tämä nimenomaan on tällaista.
Ketä kaipaat? sivusta
Tiinaa
Kuka kaipailee?
Minä en ole, mutta mies ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh miks menis hakeen syövällä huomiota joltain joka ei kuulu sun elämään ja lähipiiriin :D
Ei kyse olisi syövällä huomion hakemisesta, vaan halusta elämän rajallisuuden edessä tuoda julki itselleen erityisen merkittävä asia (tunteet) ennen kuin se on lopullisesti mahdotonta.
Jos itse tietäisin pian kuolevani, haluaisin kyllä kertoa tunteistani ihmiselle jota olen vuosikaudet lähes joka hetki ajatellut. Ja haluaisin myös itse kuulla, jos tilanne olisi toisinpäin.
Ymmärsin, mutta en ymmärrä miksi se pitäisi kertoa vasta kuoleman edessä. Kuolemahan voi tulla minä hetkenä hyvänsä. En voi kannattaa tällaista logiikkaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas virkistävää kuulla sun ääntäs. Rakkaudella sun. 🤍
Milloin viimeksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun tuohon, että vuosikaudet lähes joka hetki ajatellut.
Silti jos kuvittelen tilannetta, jossa elinaikaa 2kk, niin keskittyisin vahvasti niihin ihmisiin joita elämässäni on ja on ollut, ja viettäisin paljon hyviä hetkiä ja retkiä niiden kanssa. Kävisin myös joissain paikoissa joissa olen halunnut käydä, nimenomaan tuolla 2kk rajallisuudella eli en mieti tässä nyt sitä missä kunnossa olisin.
Kaivattu ei ole koskaan kuulunut elämääni eikä meillä ole mitään sellaista mitä haluaisin elämäni viimeisille kahdelle kuukaudelle.
(Tämä ei siis ole mikään sellainen viesti, että olisi jotenkin väärin tai turhaa haluta ottaa siihen kaivattuun yhteyttä, vaan vain kertomus siitä miten itse koen tuollaisen skenaarion)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi, ei se muuttais mitään. Keskittyisin niihin ihmisiin, jotka on mun elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat? sivusta
Tiinaa
Kuka kaipailee?
Minä en ole, mutta mies ilmeisesti on.
Lauri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli helppo gallup. Ottaisin yhteyttä ja kertoisin kuinka ainutlaatuinen hän on.
Sama. Kertoisin, että rakastin häntä enemmän kuin ketään tässä maailmassa. Kiittelisin ja hyvästelisin.
Hän saisi ajatella avautumisestani mitä lystää, sama mulle, olisin kuitenkin ihan kohta enkeli. Siinä tilanteessa varmaan moni asia olis samantekevä. Ja rakkaus niitä harvoja juttuja, joilla olisi lähdön hetkellä merkitystä.
Minä olen rakkauden arvoinen. Terveisiä kaivatulleni.
-mies
Hyvä juttu että et taida olla kriittisesti suhtautuvia introvertteja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Juhlakakku huomiseksi valmistuu, koristelen huomenna. Ihania kukkia sain kotiin - ei sitä muuta kaipaakaan.
Mulla on kyllä synttärit tänään...
Vierailija kirjoitti:
En tod.
Mitä juhlitaan?