Mitä mieltä LUMILINGOISTA???!!!
Sori, oli pakko huutaa kun muuten ei olisi kuullut.
Kolmatta tuntia nyt kuuntelen ihanaa lumilinkoilua tässä kotosalla. Naapurit ostaneet kimpassa lumilingon, ja nyt vuron perään pörryyttävät sitä jokainen tunnin kerrallaan. Vielä olisi ainakin yksi tunti edessä kuunneltavana.
Kommentit (18)
Lumilinko on tosi käyttis lumisodassa naapurin kanssa. Aika epistä kun sekin osti oman lingon. Täytyy varmaan ostaa isompi ja tehokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hiljainen lumilinko, se ei vie kenenkään hermoja. Ja säästää sydäriltä.
Toimiiko sähköllä?
Jos ei ole varaa traktoriin/mönkijään, jolla tehdä lumityöt, niin lumilinko on oiva ratkaisu. Itse asiassa se usein täydentää traktoria, koska sillä ei pääse joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa traktoriin/mönkijään, jolla tehdä lumityöt, niin lumilinko on oiva ratkaisu. Itse asiassa se usein täydentää traktoria, koska sillä ei pääse joka paikkaan.
suurempi ongelma varallisuuden sijasta taitaa olla traktorin säilyttely taajamapihassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Mönkijä on hippasen turha 500 neliön pihaan jota ei loppujen lopuksi tarvi kovin montaa kertaa.
Meillä on, mutta ei sen ääni kuulu edes meille sisälle ja naapurit ovat sentään vähän kauempana. Ihan näppärä pieneen pihaan johon ei oikein lumikasoja mahdu.
On kätevä, kun naapurin koira alkaa ärsyttämään
Jonkun pitäisi kehittää linkoja joissa on kohtuullinen äänitaso. Kuulostaa liian kovalta ääneltä ja ei saisi kuulua liian pitkään.
Kaikilla lumilinko, joten ketään ei naapureiden tunteja kestävä pörinä ärsytä?? Onko sama kesäisen ruohonleikkuun kanssa? Tai lehtipuhaltimien/moottorisahojen?
Viime talvena vielä oli hiljaisia päiviä kun ihmiset kolasivat, nyt tunteja joka päivä tuota saat
analllista mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hiljainen lumilinko, se ei vie kenenkään hermoja. Ja säästää sydäriltä.
Toimiiko sähköllä?
Joo, riittää just meidän pienehköön pihaan. Kolataan reunoille ja sitten lingotaan, oman tontin puolella pysyy kaikki lumi, ei tarvitse siitäkään kenenkään hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla lumilinko, joten ketään ei naapureiden tunteja kestävä pörinä ärsytä?? Onko sama kesäisen ruohonleikkuun kanssa? Tai lehtipuhaltimien/moottorisahojen?
Viime talvena vielä oli hiljaisia päiviä kun ihmiset kolasivat, nyt tunteja joka päivä tuota saat
analllista mölinää.
Ei ärsytä. Meidän naapurustossa ei ole mitään hehtaarin pihoja, jossa saisi kumpaakaan toimintaan menemään edes puoltatuntia.
Vierailija kirjoitti:
analllista mölinää.
Pitäisikö sinun tehdä sille omalle elämällesi jotakin kun noin ärsyttää?
Olisi varmasti ihan kätevä, mutta on niin pieni tontti, että lumet olisi naapurin seinässä, jos tuollaista käyttänisin omassa pihassa.
Ei mua ärsytä, kuten ei ärsytä kesäinen ruohonleikkuun äänikään. On täällä joku hankkinut lehtipuhaltimenkin, syksyisin kuulee sitäkin.
Asustelen okt-alueella, jossa ihmisillä on suht isot pihat, joten varsinkin noilla vanhemmilla ihmisillä lumilinko on oikeasti tarpeellinen. Itse olen vielä pysytellyt kolassa ja lapiossa, mutta terveellä fysiikalla nyt jaksaa noi tunnin-puolentoista lumityöt hoitaa, jos olisi jotain kremppoja, niin lumilinko olisi todennäköisesti aika pakollinen pihan siistinä pitämiseen.
Yksin parhaimmista ostoksista. Kolaamisen meni aikaa toista tuntia ja nyt menee vajaa puolituntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
analllista mölinää.
Pitäisikö sinun tehdä sille omalle elämällesi jotakin kun noin ärsyttää?
Ai ostaa lumilinko, ja odottaa että muut ovat lingonneet, ja sitten sen viidennen tunnin lingota itse siihen päälle vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suurempi ongelma varallisuuden sijasta taitaa olla traktorin säilyttely taajamapihassa ;)
No jos ei ole varaa kunnon tonttiin, niin sitten pitää leikkiä pienemmillä leluilla.