Saatteko miehet (aikuiset siis) aina yhdynnässä, vai pitääkö joskus jättää kesken?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaatokännissä ei laukea.Silloin näyttelen tyytyväistä.
Mä en ala kaatokännissa edes panemaan. Mistä muuten muistat oletko tullut vai et kaatokännissa pannessasi?
Joskus harvoin käy niin ettei laukea millään, vaikka tuntuu hyvältä. Siitä jää pakottava tunne päälle ja hetken huilin jälkeen pitää saada huipennus. Onneksi kukaan ei ole suuttunut, vaan ovat vain innoissaan uudesta kierroksesta. Ja näitä on käynyt aina silloin tällöin teini vuosien jälkeen. Ehkä vähän yleistynyt iän myötä.
Yhden kerran kävi naisystävän kanssa niin että baari-illan jälkeen panimme ja panimme kunnes molemmilla oli paikat ihan tunnottomia. Totesimme, että jätetään tällä kertaa tähän ja jatketaan toiste.
Aika ajoin jää kesken, ehkä joka 3. tai joka 4. kerta. Lerpahtaa, ei aina voi jatkaa.
Sekin tulee iän myötä monille eteen. Se on elämää. Viekää vaimo maaliin, jos ette itse pääse, pistäkää parastanne suulla ja käsillä. Silloin vaimo pysyy tyytyväisenä ja saatte yrittää päästä maaliin toisella kertaa.
Joskus tuntuu kestävän,silloin alan miettiä jotain muuta naista ja sitten laukeaminen helpottuu
Vaimolla on niin herkku pillu, ettei ole koskaan jäänyt kuti piippuun. Uusinnoissakin lypsänyt kalun nopeasti kuivaksi. Jos ei muuten, niin vaimon on puristellut jo muutenkin tiukkaa pillua.
Jäähän tuo kesken välillä, kun oikein pitkän kaavan kautta painellaan. Yleensä saa itse hoidella hommat loppuun kun vaimo läksii nukkumaan.
Kumppani tulee yleensä vasta puolen tunnin jälkeen. Jos kun siihen menee vieläkin pidempään, on terska jo niin tunnoton, että kuti ei laukea. Silloin pidämme kahvitunnin ja sen jälkeen minulla on lupa tehdä mitkä temput haluan ja laueta milloin haluan. Tässä on tietty jännityksensä ja tulen kun haluan, yleensä kumppanikin saa taas. Kun on hyvä suhde, ei moisesta kannata kummankaan traumatisoitua. Puhumalla ne asiat ratkeavat.
Kysyin tätä, kun nyt jokus noin käynyt. Aina sitten sanoo, että myöhemmin taas, ja niin tehtykin. Joskus suikkari, joskus käsihommia. Minulle tekaa aina silti, parit kolmetkin, ja joskus niist innostuu sitten, kun niin rakastaa sitä kun saa minut huutamaan. Silti joskus mietin että onkominussa vikaa...väittää ettei. Koskaan ei kyllä lerpada, siitä ei ole kyse. AP
Ei tuo ikää katso. Joskus halut voivat lerpahtaa kesken kaiken kun mieleen pamahtaa kovaa stressiä/ahdistusta aiheuttava asia.
Tai toinen sanoo jotain typerää mikä latistaa tunnelman (rupee pannessa jankuttamaan jotain v.."muistiko maksaa sen laskun)
Tai nuorempana todella surkeasti hygieniasta huolehtineen tyttöystävän lemut löyhähtivät nenään. Tai joutui näkemään sen perseestä rehottavat karvat tms. Vaihtui nopeasti tasokkaampaan puhtaaseen posliinipimppaan jolle ei tarvinnut selittää kädestä pitäen käsisuihkun käyttöä kun äiti oli tehnyt sen.
Joskus, kun ei itseä oikein innosta ja vaimo haluaa tyydytystä, niin kyllä lopetan siihen, kun hän on saanut, ei siinä mitään draamaa ole.
Onhan noita välillä, kun ollut väsynyt/kännissä ja halunnut vaan nukkumaan mutta vaimon tekee mieli. Koskaan en ole seksistä kieltäytynyt mutta joskus mennyt niin, että vaimo hieroo tai ottaa suihin että saa kovaksi ja sitten ratsastaa itselleen orgasmin. Sitten molemmat tyytyväisinä nukkumaan.
Aina jos illalla on pannut mutta ei lauennut, niin aamulla kyllä tekee mieli ja yleensä herää kovan seisokin kanssa.
Joskus on käynyt niin, että ollaan vaimon kanssa ruvettu rakastelemaan ja molemmat käyvät kuumina. Sitten vain huomaan, että rouvalta jotenkin fokus äkisti katoaa ja tunnelma lässähtää. Silloin ei minuakaan kiinnosta jatkaa.
Harmittaa ihan vietävästi - ja yleensä rouvakin sen huomaa, vaikka yritän esittää urhoollista. Vaimon mukaan "se ei johdu minusta, on vain kaikkea stressiä liikaa". Kerron ymmärtäväni, mutta kysyn kyllä rouvaltani, miten hän reagoisi, jos minulta erektio vastaavasti lerpahtaisi. Tulisiko hänelle(kin) mieleen, että onko toinen menettänyt seksuaalisen kiinnostuksensa aviopuolisoonsa?
Onhan noita silloin tällöin käynyt. Ollaan joskus vähän etenkin jos on alkoholia nautittu vähän reippaammin, molemmat oltu naimapäällä... Rouva laukeaa ja kun jatketaan ja jatketaan, niin sitten todettu että ei lähde mimnulta. Hetki pussailua ja hellimistä, sen jälkeen se hellä käsi ja hän hoitaa loput hyväillen, suudellen ja tuhmia kuiskien. On se välillä aivan huimaa niinkin päin, ettei itse ole ns vastuussa toisen nautinnosta, vaan saa ihan vapaasti vaan keskittyä omiin tuntemuksiin. Lähtee aina käsi/suuhoidossa, vaikka olisi mikä kunto.
Uusissa suhteissa noin tuntuu käyvän useasti. Miehelle tuleekin joku jännitys, rimakauhu tms.
Tai niin sanovat. Mistäs minä tiedän mikä se todellinen syy loppupeleissä on osalla se jää yhteen kertaan, toisilla taas voi toistua useamman kerran.
Jos ämmällä on hirmu löysä pillu ja/tai vieläpä täysi lahna petipuuhissa niin silloin ehkä joutunut menemään pika runkulle vessaan sillä verukkeella että pesen itseni alapäästä.. Muutaman kerran on päässyt käymään niin etten ole saanut siemensyöksyä, mutta kokovartalo orgasmin kylläkin, silloin ei harmittanut etten "tullut"... Kännissä on toki monesti käynyt niin, ja melkein aina ei se kalu edes tule kovaksi ilman lääketieteellisiä apuja.
Laskuhumalassa kortsun kanssa on joskus käynyt niin että kalu on ylipitkän session jälkeen niin tunnoton että on pitänyt laittaa homma seis.
Ja muutaman kerran on käynyt sama toisella santsikierroksella, kun on alettu uudestaan liian pian edellisen orkun jälkeen ja sitten on homma tuntunut niin puutuneelta ettei enää jaksa innostaa maaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Aika ajoin jää kesken, ehkä joka 3. tai joka 4. kerta. Lerpahtaa, ei aina voi jatkaa.
Sekin tulee iän myötä monille eteen. Se on elämää. Viekää vaimo maaliin, jos ette itse pääse, pistäkää parastanne suulla ja käsillä. Silloin vaimo pysyy tyytyväisenä ja saatte yrittää päästä maaliin toisella kertaa.
Näin se on, ja pilleri auttaa kyl lerpahtamiseen, mut sit ei laukee millään, vaikka miten nylkyttäis.
Joskus kaatokännissä ei laukea.Silloin näyttelen tyytyväistä.