Onko sinulla työtuolina satulatuoli? Mitä pidät?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
joo ja en kun on kuuma ja löysät housut, menee pallit sinne väliin (jos se tuoli on semmonen säädettävä eikä yks osanen). Siinä kun huomaamatta nousee ylös, niin ei kiva
Joko perinteisessä mallissa on pallit lytyssä tai säädettävässä on pallit jumissa raossa? En kyllä tällä myyntipuheella lähde ostamaan.
Voi kun olen työpaikoilla nähnyt naisien istuvan tämmöisissä.. kova halu olisi päästä nuuhkimaan satulaa.
On ja kun vaihdatin siihen 70mm:n hiljaiset kumipyörät sekä pidemmän kaasujousen toimii se korkeammankin työpöydän kanssa vallan hyvin.
Harvemmin näkyy miehillä, on naisten juttu. Niillä ei yleensä jää pallit väliin, johtuu ehkä siitä.
On, monta orkkua tulee päivässä ja tuoli ihan märkänä pillunesteistä aina.
Olen liimannut siihen pienen nystyrän etureunaan. Hieroo klittaa hyvin housujen läpi. Nykyään on työpäivät mukavia, mutta ukko vähän valittaa, että kotona on harvoin seksiä.
Onneksi ei ole. Se on ihan hirveän epämukava ja selkä tulee niin kipeäksi, että kaikki keskittyminen menee siihen, kun yrittää vääntäytyä asentoon, jossa selkää ei särkisi. Kokeilu jäi mulla hyvin lyhyeen.
On itsellänikin mutta vielä enemmän tykkään katsoa työpaikan naisia satulatuolilla, asento on vähän väkisinkin sellainen että on perse ja tissit tyrkyllä, haarat levällään... 😋
Klaukkalan apteekissa oli sellainen tuoli josta farmaseutti kun nousi
niin se satulan nouseva etuosa "satulanuppi" oli hankautunut
niin että verhoiluoli puhki ja vaahtomuovit näkyi siitä.
Oli saanut nuppi hankausta liikaa.
En voinut kiivetä tiskin yli haistelemaan haisiko sille
vai sillille.
Ei ole. Nukahtaisin varmaan jos olisi tai joku hypnoosi, sitten putoaminen lattialle.
Minulla oli todella hyvä ja kallis satulatyö töissä. Sitten tuli irtisanomisaalto ja sain potkut 40-vuoden jälkeen ja moni muukin sai. Kostoksi toin yhtenä aamuna kotoani halvan satulatuolin ja kannoin auton takakonttiin sen työtuoln. Ei kukaan huomannut. Hyvin palelee tuoli nyt täällä kotona. Heh...naurattaa vieläkin .
On ja tykkään. On tavallinenkin tuoli, mutta istun koko ajan satulatuolilla, ja seisoskelen välillä. Säädettävä työpöytä on kyllä ihan must.
Vierailija kirjoitti:
Klaukkalan apteekissa oli sellainen tuoli josta farmaseutti kun nousi
niin se satulan nouseva etuosa "satulanuppi" oli hankautunut
niin että verhoiluoli puhki ja vaahtomuovit näkyi siitä.
Oli saanut nuppi hankausta liikaa.
En voinut kiivetä tiskin yli haistelemaan haisiko sille
vai sillille.
Mulla on kotona just tommonen tuoli. Mutta se hankauma on tullut siitä kun istun satulatuolilla jalat ristissä.
Tykkään, vaikka en sitä seksuaalisessa mielessä ole osannut ajatella. Itsellä on selkävaivaa ja siinä pysyy alaselän ryhti parempana.
Koko työpäivää en jaksa kuitenkaan satulassa istua, eli ns. normaali työtuoli on kaverina.
joo ja en kun on kuuma ja löysät housut, menee pallit sinne väliin (jos se tuoli on semmonen säädettävä eikä yks osanen). Siinä kun huomaamatta nousee ylös, niin ei kiva