Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toimenpiteitä olette tehneet etukäteen facebookin profiilisivullenne siinä tapauksessa, jos kuolette?

Vierailija
29.12.2022 |

Tarkoitan siis, oletteko mitään asetuksienne kautta määränneet tehtäväksi facebookin profiilisivustollenne kuoleman tapauksen jälkeen? Niin tai antaneet jollekin tuntemallenne luottoihmiselle tehtäväkseen toimia jotenkin kyseisen profiilinne suhteen kuolemanne jälkeen? Esim. poistaa profiilisivustonne ja hävittää kaikki valokuvat sieltä ensin jne.? Niin tai tehdä profiilisivustanne "muistoksi"-profiilin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen merkannut lapsuudenperheeni luottohenkilöiksi (en ole vielä perustanut perhettä, mutta aion) ja sanonut äitilleni, että minun profiilia ei kyllä muistosivuksi muuteta. :D En halua jäädä kummittelemaan nettiin!

Vierailija
2/2 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamenttini yhteydessä on dokumentti 'Kuolemani jälkeen', jossa on muun muassa Facebook-tunnukseni ja salasanani. En ole erikseen ohjeistanut, mutta varmaan puolisoni ja lapsemme ymmärtävät sulkea tilini. Muita vastaavia some- tms, suljettavia juttuja minulla ei ole vaan turhat sähköpostitilit sekä miljoonat webbipalvelujen tunnukset saavat vanheta ja hiipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla