Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polviongelmista tietäviä?

Vierailija
29.12.2022 |

On tässä nyt pari päivää toinen polvi vihoitellut, en tiedä onko tuo alue eturistisidettä vai jotakin ihan muuta, mutta kipu on sen iskiessä niin järkyttävän kova, että eteneminen pysähtyy kyllä siinä silmänräpäyksessä ja ärräpäät lentää.
Eli kipu tuntuu ns suoraan tuossa polven alapuolella, ihan 3-5cm "polvimöykystä" alaspäin, todella todella terävä kiputuntemus joka tosiaan pysäyttää kävelyn samantien.
Joskus ollut samaa, mutta nyt tosiaan toinen päivä peräkkäin ja kun noita teräviä kipuiskuja ollut nyt niin monta niin en enää uskalla kävellä/astua normaalisti.
En ole mihinkään jalkaani satuttanut.

Olen lomalla ja en tämän jalan kanssa töissä voisi olla, en tee istumatyötä ja mm ulkoilen työssäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artroosi. Nivelrikko. Minkä ikäinen lienet?

Vierailija
2/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

46v.

Ap

Itselle alkoi peukaloista noin 48 vuotiaana. Vuosien kuluessa olen molempia polvia myös hoidattanut, niissä oli juuri kuvailemiasi kipuja. Kolme vuotta sitten oli oikea polvi ja juuri nyt akuuttina vasempi polvi. Hyaluran pistoksilla on hoidettu ja toimii hyvin. Tällä hetkellä ei ole kipuja ja oikea polvi on pitänyt jo kolme vuotta, siis ei kipuja. Ne kivut ovat todellakin infernaalisia. Lykkyä tykö sinulle, että saat kuntoon.

https://www.fysios.fi/fysios-terveyskirjasto/kipu-ja-sarky/nivelrikko

Vierailija
4/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona. googlaa korona ja polvikipu.

Vierailija
5/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en nyt ihan tuota artrioosia syyksi niele, ei minulla tätä kipua kroonisesti ole vaan hyvin satunnaisesti, kun astun jotenkin jalka liian suorana tmv ja se ikäänkuin vääntyy tuosta mainitsemastani kohdasta polven alapuolelta.

Edellisestä kerrasta on varmaan 1-2v..

Ap

Vierailija
6/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en nyt ihan tuota artrioosia syyksi niele, ei minulla tätä kipua kroonisesti ole vaan hyvin satunnaisesti, kun astun jotenkin jalka liian suorana tmv ja se ikäänkuin vääntyy tuosta mainitsemastani kohdasta polven alapuolelta.

Edellisestä kerrasta on varmaan 1-2v..

Ap

Minulla patellanluksaatio välillä vihoittelee kipuna ja se voi olla sitten mitä vaan. Polvi on silloin hieman kuin pois paikaltaan ja menee hetki että menee täysin paikoilleen.

Vierailija
7/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös patellaluksaatio ja kulumaa, lihasten hieronnasta jotain apua ja magnesiumsuihke.

Vierailija
8/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino,huonot lihakset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän