Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei joululimppuja enää myydä?

Vierailija
29.12.2022 |

Ärsyttää kun joululimput katosi hyllyiltä heti joulun jälkeen. Niitä pitäisi myydä vähintään uuteen vuoteen, tai mielellään loppiaiseen asti, kun kinkkuakin kuitenkin on varmasti monilla vielä jäljellä ja se on ylivoimaisesti parasta tumman joululimpun päällä. Miksi kaupat haluaa niistä eroon näin pian heti joulun jälkeen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska runebergintorttu- ja laskiaispullakausi pakkaavat päälle. 

Vierailija
2/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa selitykseksi, torttu ja pulla osasto ei kilpaile leipä osaston kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään haikaile limppujen perään, mutta harmittaa kun ei enää ole jouluolutta missään....

Vierailija
4/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa selitykseksi, torttu ja pulla osasto ei kilpaile leipä osaston kanssa.

Mutta siellä leipomossa kilpailee siitä, että tulee valmistetuksi. Olen kyllä samaa mieltä, että joululimppua voisi olla pitempään. 

Vierailija
5/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon prismassa eilen oli viiskyt senttiä vaalea tai tumma limppu

mutta ei kiitos enää

Vierailija
6/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ei ole menekkiä, koska niin harva haluaa ostaa joululeipää joulun jälkeen.

Jos olet joululimpun ystävä, pakasta leipiä kerta-annoksina ja sulata tarvittaessa.

Vierailija
7/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisleivät tuloo justiinsa myyntiin.

Vierailija
8/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee itse?

Vierailija
9/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään haikaile limppujen perään, mutta harmittaa kun ei enää ole jouluolutta missään....

Onpa typerää, varmasti kävisi kaupaksi vielä pitkään. Mitä niille varastoille on tapahtunut, vaikea kuvitella että muka olisivat laskeneet niin tarkasti että kaikki on mennyt. Aaton aattona ainakin joulu oluita oli vielä hyllyt täynnä. Jouluhan kestää loppiaiseen saakka, niin saisi kestää kauppojen joulusesonkikin.

Vierailija
10/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siellä leipomossa kilpailee siitä, että tulee valmistetuksi. Olen kyllä samaa mieltä, että joululimppua voisi olla pitempään. 

Mutta valmistetaanhan muitakin limppuja pitkin vuotta, piimälimppua ym. Tuskin se nyt missään tuntuisi jos joululimppua tehtäisiin viikko tai pari myöhempään. Nyt niiden saanti lakkaa kuin veitsellä leikaten, vaikka itse olen ainakin ihan joulutunnelmissa vielä, kuusi ja koristeita ja jouluruokia vielä jäljellä, mutta kaupoissa näyttää jo siltä kuin ei mitään joulua olisi ollutkaan.

Vierailija
11/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän myydään piimälimppuna ympärivuoden. Jopa Runebergin torttuja myydään ympäri vuoden joissakin liikkeissä.

Vierailija
12/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille ei ole menekkiä, koska niin harva haluaa ostaa joululeipää joulun jälkeen.

Jos olet joululimpun ystävä, pakasta leipiä kerta-annoksina ja sulata tarvittaessa.

Niissä limpuissa mitä olen itse ostanut, lukee että sulatettu pakasteesta, ei saa pakastaa uudestaan. Olen kyllä silti joskus pakastanut.

Vierailija
13/13 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee itse?

En osaa, enkä viitsi.