Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en taida jaksaa tätä elämää, jatkuvaa taistelua ja selvitymistä

Vierailija
29.12.2022 |

Yritän kyllä kovasti ja olen tehnyt töitä kuin hullu. Mutta silti asiat ei vain onnistu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Vierailija
2/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojen maksaminen in ihmiskunnan ainoa tehtävä. Mutta minä siihen en suostu joten olen työtön ja siksi jaksamista riittää. Nauran veronmaksajille koska ne raataa itsensä sairaaksi joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Verojen maksaminen in ihmiskunnan ainoa tehtävä. Mutta minä siihen en suostu joten olen työtön ja siksi jaksamista riittää. Nauran veronmaksajille koska ne raataa itsensä sairaaksi joka päivä.

Jep ehkäpä minäkin alan työttömäksi. En jaksa enää yrittää.

Vierailija
4/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kaikille ja olen onneton ja elämä on raskasta ja kotona paskasta.

Vierailija
5/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olet aika raskaissa tunnelmissa. Onko sulla ketään ihmistä tai jotain tahoa, missä voisit kertoa, mikä on tilanteesi?

Itse jotakin samantyyppistä kokeneena voin sanoa nimittäin, että ei missään tapauksessa kannata jäädä yksin. Tämän sanon vilpittömästi ja rohkaisuksi sulle!

Ensiavuksi auttava / palveleva / kriisipuhelin? Soita rohkeasti, he osaavat kuunnella ja neuvoa.

Kun itse kerran tarvitsin kuuntelijaa ja tukea, sain (täysin maksutta) todella lämminhenkistä, inhimillistä ja ammattitaitoista kuuntelua diakonin luona, siis ihan tavallisen paikallisseurakunnan puitteissa. Myös elämäntilanteen käytännön asioissa diakonit ovat kokeneita auttajia, koska heillä on myös sosiaalialan koulutus. Huom! Kirkon jäsenyyttä tai uskoa ei kysellä. Tässä linkki, jossa yhteystiedot ja myös chat https://evl.fi/apua-ja-tukea

Voimia ja toivoa sinulle! Ota kiinni avun mahdollisuuksista, olet sen arvoinen :)