Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tunnelukko on sellainen, että haluaa yhteisiä lomia, tekemisiä sukulaisten ja ystävien kanssa

Vierailija
29.12.2022 |

Ja kukaan ei halua koskaan sopia mitään eikä tehdä mitään yhdessä

Mietin onko tämä jatkuva yksinäisyyden kokemus joku tunnelukko? Mikä?

Miksi nykyään kukaan ei halua sopia yhtään mitään, vaan kaikki kyyhöttävät mieluummin yksin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyväksi tulemisen tunne.

Vierailija
2/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelukot on ihan huuhaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se mikään tunnelukko, minusta hyvin normaalia haluta tehdä kaikkea yhdessä läheistensä kanssa. Toki joskus on hyvä osata olla yksinkin.

Minulla vähän sama tilanne, kaipaisin enemmän sosiaalisia suhteita ja esim että joku oikein haluaisi ja vaikka oikein pyytäisi mua kanssaan vaikka matkalle.

Vierailija
4/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen on oltava joku ihmeen tunnelukko? En minäkään jaksaisi enää viettää aikaa kaverieni kanssa, jos löytäisin puolison.

Vierailija
5/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on kivaa. Ei tarvi huomioida muita. Ahdistaisi, jos jonkun kanssa pitäisi koko ajan osallistua. Naapurikin aikansa yritti lenkille mun kanssa. Haluan mennä yksin ja kuunnella omia ajatuksiani.

Vierailija
6/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneliukkoja kaikkialla!

Vierailija
7/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että monet ei vaan halua sitoutua ennalta sovittuihin kohtaamisiin/tekemisiin, ellei kyseessä ole jotkut häät, hautajaiset tai vastaavat, joista ei kehtaa olla pois ihan mitättömästä syystä. Kun voi tulla vaikka kivempaa tekemistä lyhyellä varoajalla tai ei tiedä mikä fiilis sillä hetkellä on.

Minun ongelmani on, että en kanssa saa sovittua parin kaverini kanssa oikein mitään, kun he ovat enemmän hetkessä eläjiä ("katsotaan sitä sitten mikä fiilis ajankohtana x") ja minä taas en ole järin spontaani toimija.

Vierailija
8/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitkään jaksa kenenkään muun kuin puolisoni seuraa. Omien ja miehen sisarten kanssa ja miehen aikuisten lasten ( omia lapsia ei ole)

lyhyet vierailut silloin tällöin ovat ok ja naapurin kanssa voi muutaman sanan vaihtaa kun ulkosalla näkee, mutta siinä se sitten on.

Olisi tosi rasittavaa olla yhteisellä matkalla jonkun muu pariskunnan kanssa jos koko ajan pitää aikatauluttaa ja sopia tekemisistä yhdessä.

Vierailija
9/9 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitkään jaksa kenenkään muun kuin puolisoni seuraa. Omien ja miehen sisarten kanssa ja miehen aikuisten lasten ( omia lapsia ei ole)

lyhyet vierailut silloin tällöin ovat ok ja naapurin kanssa voi muutaman sanan vaihtaa kun ulkosalla näkee, mutta siinä se sitten on.

Olisi tosi rasittavaa olla yhteisellä matkalla jonkun muu pariskunnan kanssa jos koko ajan pitää aikatauluttaa ja sopia tekemisistä yhdessä.

Näin on mullakin. Mutta mullapa on myös lapsi, ei tarvinnut pitkään testata kunnes päädyimme siihen, että emme koskaan käy enää missään.