Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spermafetissikö?

Vierailija
29.12.2022 |

Onko muita jotka syttyy mällistä? Itse kiihotun aivan tajuttomasti keskeytetystä yhdynnästä. Rakastan spermaisia rintoja, kasvoja, vatsaa, ja peppua. Usein naiseni kanssa rakastellessani ensimmäinen orgasmini päätyy hänen päälleen. Upeaa työntyä uudelleen hänen sisäänsä, ja samalla suudella spermaisia huulia, tai nuolla omia liemiä hänen rinnoiltaan. Olen myös useasti lauennut osin hänen pilden päälle ja sisään, ja sitten nuollut kaiken puhtaaksi, ja naisen nautinnon huipulle, vain että voin toistamiseen sotkea hänet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa spermaleikit fantasioissa, mutta käytännössähän lauettuani se ei kiihota enää. Kiinnostaa onko tästä kiihottuvia naisia olemassa?

M

Vierailija
2/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa spermaleikit fantasioissa, mutta käytännössähän lauettuani se ei kiihota enää. Kiinnostaa onko tästä kiihottuvia naisia olemassa?

M

Mulla sama. Ennen laukeamista spermaisen pillun nuolenta ajatuksena kiihottaa, mutta laukeamisen jälkeen ei todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ja olen nainen. 

Vierailija
4/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kuumasta spermasta kehollani. Pidän myös sen nielemisestä. Mutta todella kiihoittavaa on se kun siemenet valuu toosasta rajun panon lopuksi.

Hiuksiini en sitä halua.

Vierailija
5/8 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ennen laukeamista spermaisen pillun nuolenta ajatuksena kiihottaa, mutta laukeamisen jälkeen ei todellakaan.

Tuohan on todella yleistä miehillä. Heti laukeamisen jälkeen halut eivät ainoastaan katoa vaan kaikki seksiin liittyvä tuntuu suorastaan poikkeuksellisen ällöttävältä.

Sitä spermaista pillua pitäisi nuolla silloin kun on juuri itse laukeamassa ja sellaisessa kiimassa että normaalisti ällöttävältä tuntuvat asiat pamahtavat yhtäkkiä mieleen kiihottavina.

Vierailija
6/8 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on todella yleistä miehillä. Heti laukeamisen jälkeen halut eivät ainoastaan katoa vaan kaikki seksiin liittyvä tuntuu suorastaan poikkeuksellisen ällöttävältä.

Sitä spermaista pillua pitäisi nuolla silloin kun on juuri itse laukeamassa ja sellaisessa kiimassa että normaalisti ällöttävältä tuntuvat asiat pamahtavat yhtäkkiä mieleen kiihottavina.

Olen saanut muutamia kertoja vaimon spermaista pillua nuolla ja on aivan järkkykiihottava kokemus ainakin itselleni. Siinä on jotain niin epäsovinnaista, kielletyn oloista, tuhmaa - mutta kiihottaa hulluna, varmaan juuri noista syistä. Vaimokin on ollut noina kertoina poikkeuksellisen herkillä ja laukeaminen hänelle on tullut nopeasti sen yhteydessä. En osaa selittää, mutta siiinä on jotain. Molemmat tietää, että se on ns 'vääärin' tai jotenkin ettei niin pitäisi olla ja silti..... Meillä tähän on aina liittynyt vieras tuttu mies. Omia spermojani en ole nuollut pillusta, suudeltu kyllä on suihinoton jälkeen / sen lomassa ja kyllä se sperman maku on ollut selvä.

Vierailija
7/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei aikanaan oikein syttynyt siintää että nuolisin omia spermoja hänen pillusta. Nyt jokusen kokeilu kerran jälkeen on alkanut kiihottumaan tästä.

Mikä sen kiihottavampaa kun laueta sisään, katsoa kun sperma valuu ja lopuksi antaa kunnolla suuseksiä.

Monesti kovetun uudelleen ja vedetään toinen kierros.

Vierailija
8/8 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuollaan ja niellään spermaa, homot !!!