Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko eron jälkeen onnistuneet olemaan exän kanssa sovussa?

Vierailija
29.12.2022 |

Meillä erosta on jo vuosia. Sopu säilyy, jos annan exän kävellä ylitseni ja tehdään, kuten hän keksii haluta. Jos sanon, että joku hänen sanelemansa asia ei sovi, alkaa äksyily.

Kumpikaan ei ole missään tekemisissä toisen osapuolen muun suvun kanssa. Jos vaikka kaupassa törmätään, niin ei edes tervehditä.

Lapset tätä sitten ihmettelee. Että mikset sinä tule mun kanssa sen ja sen luo kylään tai miksi tuo isovanhempi kääntyi kaupan käytävällä ympäri ja lähti toiseen suuntaan jne

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsilla on 2 isää.

Tulen toimeen kummankin kanssa.

En anna heidän kävellä ylitseni.

Enkä minä kävele heidän yli.

Vierailija
2/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. Juuri samasta syystä kuin sinulla: ex pyrkii sanelemaan, miten minun pitää elämäni elää. Ja kun pidän oikeuteni itse päättää omasta elämästäni, niin hän alkaa syyllistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsilla on 2 isää.

Tulen toimeen kummankin kanssa.

En anna heidän kävellä ylitseni.

Enkä minä kävele heidän yli.

Meillä alkaneet ongelmat uudelleen nostaa päätään nyt, kun lapset kasvaneet. Heillä alkaa olla tärkeämpiä omat harrastukset ja kaverit jne. Se, että joku soittaa ja ilmoittaa, että lapsen tultava tänne nyt tai huomenna, ei enää niin onnistukaan vaan pitäisi hyvissä ajoin etukäteen sopia aikataulut.

Vierailija
4/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole exän kanssa missään tekemisissä. Yksi lapsi on vielä alaikäinen. Olen puhunut exän kanssa viimeksi jotain 4,5 vuotta sitten. Ei viestejä tai mitään yhteydenottoja. Lasten kanssa ex on jotenkin tekemisissä, mutta esim vanhimpaan ei pidä yhteyttä ollenkaan. Ei tapaa kuin harvoin nuorempia lapsia eikä kutsu kotiinsa.

En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei osaa ajatella lapsiaan eikä asettaa heitä etusijalle. En tarvitse tuollaista ihmistä elämääni.

Vierailija
5/5 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole exän kanssa missään tekemisissä. Yksi lapsi on vielä alaikäinen. Olen puhunut exän kanssa viimeksi jotain 4,5 vuotta sitten. Ei viestejä tai mitään yhteydenottoja. Lasten kanssa ex on jotenkin tekemisissä, mutta esim vanhimpaan ei pidä yhteyttä ollenkaan. Ei tapaa kuin harvoin nuorempia lapsia eikä kutsu kotiinsa.

En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei osaa ajatella lapsiaan eikä asettaa heitä etusijalle. En tarvitse tuollaista ihmistä elämääni.

Meillä myös on selkeä tilanne, että lapset ovat exää varten eikä niin että siinä suhteessa vanhempi olisi lapsia varten. Lapset otetaan esiin, kun tarvitaan rekvisiittaa esim perhejuhliin.