Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko hankkiuduit eroon turhista joululahjoista, joita et olisi halunnut?

Vierailija
28.12.2022 |

Missä ne ovat nyt?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, konvehtirasia on edelleen avaamattomana kotona. Kyllä se syödyksi tulee jossain vaiheessa kuitenkin, vaikka en olisi suklaata halunnut saada lahjaksi (koska sitä tulee niin paljon muualtakin).

Vierailija
2/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tori.fi laulaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tullut mitään, mitä en olisi tarvinnut, sillä päätimme, ettei joululahjoja jaeta, vaan nautimme toistemme hyvästä seurasta, herkullisista ruoista ja viineistä.

Vierailija
4/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään tarpeetonta lahjaa tänäkään jouluna.

Vierailija
5/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jollekin kynttilällekin tekee? En kestä krääsää.

Vierailija
6/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut lahjoja. Meillä annetaan lahjat vain lapsille. Näin vältytään turhalta hössöttämiseltä ja krääsältä.

Vierailija
7/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostettu mitään.

Lapsille annoin kullekin 500 e.

Ehkä pääsevät niistä eroon.

Vierailija
8/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut turhia lahjoja. Kaikki oli tarpeellisia ja mieleisiä.

Vierailija
9/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi shoppailee joka vuosi minulle kassikaupalla tavaraa, jota en halua enkä tarvitse. Kaapit pursoilevat. Olen vuosia pyytänyt, ettei shoppailisi. Istuu sitten vieressä ja katsoo, kun avaan pakettiröykkiöt vaivaantuneena. Minua on kuulemma vaikea miellyttää. Ei ole, jos uskoo mitä sanotaan. En halua lahjoja!!!!!! En tarvitse kymmentä Mariskoolia enkä viittätoista kylpypyyhettä. Enkä todellakaan viittä kiloa suklaata. Olen lihava. Kiertoon menee ja vähän paha mieli tulee. Joka ikinen joulu. Olen yrittänyt olla jämäkän ystävällinen enkä tahtoisi ilkeäksikään ruveta. Tuntuu pahalta, ettei toiveitani kunnioiteta ja toisaalta tunnen itseni typeräksi nillittäjäksi.

Vierailija
10/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olin niin tuhma, etten saanut lahjoja. En kuitenkaan niin tuhma, että risuja olisin saanut.

Vierailija
11/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuonut yhtään lahjaa kotiini asti. Vein ne suoraan hyväntekeväisyyteen ja ruokalahjat naapurille.

Vierailija
12/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään turhaa. Kaikki on käytettävää tavaraa ja osan olisi joutunut ostamaan joka tapauksessa

Vierailija
13/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta se pois!

Vierailija
14/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi shoppailee joka vuosi minulle kassikaupalla tavaraa, jota en halua enkä tarvitse. Kaapit pursoilevat. Olen vuosia pyytänyt, ettei shoppailisi. Istuu sitten vieressä ja katsoo, kun avaan pakettiröykkiöt vaivaantuneena. Minua on kuulemma vaikea miellyttää. Ei ole, jos uskoo mitä sanotaan. En halua lahjoja!!!!!! En tarvitse kymmentä Mariskoolia enkä viittätoista kylpypyyhettä. Enkä todellakaan viittä kiloa suklaata. Olen lihava. Kiertoon menee ja vähän paha mieli tulee. Joka ikinen joulu. Olen yrittänyt olla jämäkän ystävällinen enkä tahtoisi ilkeäksikään ruveta. Tuntuu pahalta, ettei toiveitani kunnioiteta ja toisaalta tunnen itseni typeräksi nillittäjäksi.

Mikset sano toivetta jonka voi toteuttaa? Osta suihkusaippuaa x, kiitos.

Vierailija
15/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsot kenelläkään naapurilla on kynttilälyhty. Annat sinne, jos et osaa itse sitä käyttää.

Vierailija
16/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pois juustolajitelman. Muut lahjat tulee kyllä käytettyä.

Vierailija
17/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan kuitti löytyy voi aina palauttaa kauppaa ja saa rahat käyttöön johonkin tarpeelliseen. Lahjaksi kannattaa pyytää rahaa. Helppoa.

Vierailija
18/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä rahana?

Vierailija
19/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut enkä antanut kenellekkään mitään. Hankin vain itselleni jotain tosi tarpeellista ja katselen jos ale myynneistä löytyy jotain löytöjä mutta en osta ihan mitä tahansa mitä vain halvallakaan saisi. 

Turhaksi jääneitä heräteostoksia on niin paljon roudattu pois niin että on järkevöitynyt sen ostohimon suhteen. En tykkää pitää jotain kirpparia ja koittaa niitä myydä epätoivoisesti eikä ole mun juttuni ollenkaan tai torissa koittaa myydä. Lahjoitan ne pois ennemmin sellaiselle jolta saan jotain hyödyllistä tilalle edes jotain vastapalvelukseksi ja onneksi sellainen on löytynyt. Ei se ole huutokauppakeisari vaan vähän vastaava harrastelija. Enää en hae tai tarvitse tyydytystä elämääni täysin turhuuksien shoppailulla enkä ole mainoksien uhri. 

Vierailija
20/46 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiin myyntiin tai roskalavaryhmään, varmasti kelpaa jollekin muulle.