Joko hankkiuduit eroon turhista joululahjoista, joita et olisi halunnut?
Kommentit (46)
Ei onneksi tullut mitään, mitä en olisi tarvinnut, sillä päätimme, ettei joululahjoja jaeta, vaan nautimme toistemme hyvästä seurasta, herkullisista ruoista ja viineistä.
En saanut yhtään tarpeetonta lahjaa tänäkään jouluna.
Mitä jollekin kynttilällekin tekee? En kestä krääsää.
En saanut lahjoja. Meillä annetaan lahjat vain lapsille. Näin vältytään turhalta hössöttämiseltä ja krääsältä.
Ei ostettu mitään.
Lapsille annoin kullekin 500 e.
Ehkä pääsevät niistä eroon.
En saanut turhia lahjoja. Kaikki oli tarpeellisia ja mieleisiä.
Anoppi shoppailee joka vuosi minulle kassikaupalla tavaraa, jota en halua enkä tarvitse. Kaapit pursoilevat. Olen vuosia pyytänyt, ettei shoppailisi. Istuu sitten vieressä ja katsoo, kun avaan pakettiröykkiöt vaivaantuneena. Minua on kuulemma vaikea miellyttää. Ei ole, jos uskoo mitä sanotaan. En halua lahjoja!!!!!! En tarvitse kymmentä Mariskoolia enkä viittätoista kylpypyyhettä. Enkä todellakaan viittä kiloa suklaata. Olen lihava. Kiertoon menee ja vähän paha mieli tulee. Joka ikinen joulu. Olen yrittänyt olla jämäkän ystävällinen enkä tahtoisi ilkeäksikään ruveta. Tuntuu pahalta, ettei toiveitani kunnioiteta ja toisaalta tunnen itseni typeräksi nillittäjäksi.
Tänä vuonna olin niin tuhma, etten saanut lahjoja. En kuitenkaan niin tuhma, että risuja olisin saanut.
En tuonut yhtään lahjaa kotiini asti. Vein ne suoraan hyväntekeväisyyteen ja ruokalahjat naapurille.
En saanut mitään turhaa. Kaikki on käytettävää tavaraa ja osan olisi joutunut ostamaan joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Polta se pois!
Vierailija kirjoitti:
Anoppi shoppailee joka vuosi minulle kassikaupalla tavaraa, jota en halua enkä tarvitse. Kaapit pursoilevat. Olen vuosia pyytänyt, ettei shoppailisi. Istuu sitten vieressä ja katsoo, kun avaan pakettiröykkiöt vaivaantuneena. Minua on kuulemma vaikea miellyttää. Ei ole, jos uskoo mitä sanotaan. En halua lahjoja!!!!!! En tarvitse kymmentä Mariskoolia enkä viittätoista kylpypyyhettä. Enkä todellakaan viittä kiloa suklaata. Olen lihava. Kiertoon menee ja vähän paha mieli tulee. Joka ikinen joulu. Olen yrittänyt olla jämäkän ystävällinen enkä tahtoisi ilkeäksikään ruveta. Tuntuu pahalta, ettei toiveitani kunnioiteta ja toisaalta tunnen itseni typeräksi nillittäjäksi.
Mikset sano toivetta jonka voi toteuttaa? Osta suihkusaippuaa x, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Katsot kenelläkään naapurilla on kynttilälyhty. Annat sinne, jos et osaa itse sitä käyttää.
Annoin pois juustolajitelman. Muut lahjat tulee kyllä käytettyä.
Jos vaan kuitti löytyy voi aina palauttaa kauppaa ja saa rahat käyttöön johonkin tarpeelliseen. Lahjaksi kannattaa pyytää rahaa. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä rahana?
En ole saanut enkä antanut kenellekkään mitään. Hankin vain itselleni jotain tosi tarpeellista ja katselen jos ale myynneistä löytyy jotain löytöjä mutta en osta ihan mitä tahansa mitä vain halvallakaan saisi.
Turhaksi jääneitä heräteostoksia on niin paljon roudattu pois niin että on järkevöitynyt sen ostohimon suhteen. En tykkää pitää jotain kirpparia ja koittaa niitä myydä epätoivoisesti eikä ole mun juttuni ollenkaan tai torissa koittaa myydä. Lahjoitan ne pois ennemmin sellaiselle jolta saan jotain hyödyllistä tilalle edes jotain vastapalvelukseksi ja onneksi sellainen on löytynyt. Ei se ole huutokauppakeisari vaan vähän vastaava harrastelija. Enää en hae tai tarvitse tyydytystä elämääni täysin turhuuksien shoppailulla enkä ole mainoksien uhri.
Vierailija kirjoitti:
Nettiin myyntiin tai roskalavaryhmään, varmasti kelpaa jollekin muulle.
En, konvehtirasia on edelleen avaamattomana kotona. Kyllä se syödyksi tulee jossain vaiheessa kuitenkin, vaikka en olisi suklaata halunnut saada lahjaksi (koska sitä tulee niin paljon muualtakin).