Lue keskustelun säännöt.
Mikä sairaus sunnuntaivekkarin perheen pojalla on?
Kommentit (2)
epilepsia alkanut hyvin nuorena. aiheuttaa toisille kehitysvamman tai sitten on syntymästään ollut kehitysvammanen ja saanut epilepsian. omani on keskiv. kehitysvammanen. ensimmäiset merkit viivästyneestä kehityksestä näkyivät vasta 1.6v. neuvola tarkastuksessa. sanoivat ettei lapsella ole diaknoosia. ei ole meijän pojallakaan, mutta silti osaan päätellä mikä se on. lapseni on 5v. kyllä vanhempien piti tietää lapsen diaknoosi. eivät sitä halunneet sanoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tietäneet itsekkään, epilepsia kai ja kehitysvammainen.