Mikä olisi hyvä pöytäkone?
En juurikaan näistä tiedä, mutta täällä tuntuu olevan asiantuntemusta.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Apple iMac
turha kun koneeseen ei voi laittaa windowsia. windowsin asennus kun vaatisi jonkinlaisen virtualisointi ohjelman asentamista.
Macmini. Pieni, mahtuu hyvin pöydälle, eikä pidä mitään ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Apple iMac
Samaa mieltä, minulla on ollut työkoneena iMac jo monta vuotta, eikä ole koskaan ollut ongelmia.
Acer predator orion 3OOO po3-63O on ollut itselleni mm pelikoneeksi oikein hyvä ostos ja ei ole suotta kehuttu.
Semmonen Commodore 64 on tulevaisuutta, hanki semmonen mutta tarvit lainaa.
Joko itse kasattu tai alan liikkeessä koottu ei marketti konetta
Mulla on lapsen vanha pelikone, jotain komponentteja on vaihdettu. Tai aika monta. Läpinäkyvä kotelo ja värivalot, näppiksessä myös valot. Toinen kone on joku läppäri, samoin kolmas. Vanhoja ovat, mutta toimivia
Kukaan vähänkään järkeä omaava ei osta pakettikonetta, vaan kokoaa oman koneensa komponenteista. Vain sinä itse tiedät millainen on sinulle paras kone. Vältä kuitenkin kaikessa tietotekniikassa mätiä omenoita.
N29
Vierailija kirjoitti:
Joko itse kasattu tai alan liikkeessä koottu ei marketti konetta
Eikä windowsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple iMac
turha kun koneeseen ei voi laittaa windowsia. windowsin asennus kun vaatisi jonkinlaisen virtualisointi ohjelman asentamista.
Miksi koneeseen pitäisi asentaa windows, kysynpähän vaan? Hyvin pärjännyt 20 vuotta ilman. IMacin lampunjalkaversio oli joskus tosiaankin parikymmentä vuotta sitten ja niin paljon parempi jo silloinkin kuin nykyinen windows
windowsin vaihtoehtona on linux. Koneeseen voi asentaa kummankin.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 2Gb muistia sitten.
Vähintään 4Gb. Ei mitään kahden tai kolmen Gb:n koneita.
CNC, jossa on kohtuullisen iso työtaso. Voit tehdä vaikka keittön kaapistonkin samalla.
Tai pientä tarkennusta tuohon kysymykseen, niin mitä sillä koneella on tarkoitus tehdä? Tuollaisella ylimalkaisella kysymyksellä ei saa kovin fiksuja vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen Commodore 64 on tulevaisuutta, hanki semmonen mutta tarvit lainaa.
Turhaa hifistelyä. Vic-20 on paljon parempi valinta.
Pentium 2