Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kanssa

Vierailija
27.12.2022 |

Hei, löytyykö muita naisia, joita muuten ei naiset kiinnosta mutta joskus haluaisi panna toista naista. Itselläni alkaa heti pillu kostumaan kun haaveilen toisen pillun nuolemisesta 🥵 Jospa joskus löytyisi toinekin nainen jonka kanssa kokeilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sul mies maistuu

Vierailija
2/4 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän itsestäsi. Minä tai pikemmin me unelmoidaan miten saisin kokea naisen kosketuksen pitkästä aikaa. Mutta minä haluan että mieheni katselee minua kun rakastelen naisen kanssa. Hän saisi osallistua leikkeihin, kunhan olemme kiusoitelleet häntä kaikilla loputtomilla tulemisillamme yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Female4couple kirjoitti:

Kerro vähän itsestäsi. Minä tai pikemmin me unelmoidaan miten saisin kokea naisen kosketuksen pitkästä aikaa. Mutta minä haluan että mieheni katselee minua kun rakastelen naisen kanssa. Hän saisi osallistua leikkeihin, kunhan olemme kiusoitelleet häntä kaikilla loputtomilla tulemisillamme yhdessä.

Aivan unelma! Juuri tuollaisesta olen haaveillut. Haluaisin nähdä miehen katseen kun nuolen hänen tyttöystäväänsä/vaimoa, joka voihkii nautinnosta. Olisi kiva olla piristysruiske jonkun pariskunnan suhteelle.

Olen parikymppinen, entinen kilpaurheilija. Punatukkainen, tatuoitu ja tulinen.

Vierailija
4/4 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita enemmän itsestäsi osoitteeseen female4couple@gmx.com . Jos viitsit niin laita vartalokuvaa ja jotain yleis infoa millainen olet ja mitä haet ( onko toteuttamattomia fantasioita ). Ei älä laita alastonkuvaa tai sellaista mistä kasvosi tunnistaa. Tällä minimoidaan jo alkuun se, etten ole mies joka tarvitsee runkkumateriaalia jostakusta nuoresta naisesta.

Kerron myös itsestäni ja miehestäni heti ja tässä, ettei tule sitten pettymyksiä. Olemme molemmat 40v+. Itse olen erittäin petite 42kg 155cm ja pienet rinnat. Mieheni on 181cm ja noin 85kg. Haemme nuorempaa naista minulle ja miehelleni. Oma fantasiani on; minua nuorempi nainen masturboisi meidän edessä, meitä varten. Sitten kaikki naisten välinen mikä kummallekin sopii. Haluan että nainen nuolee minua samalla kun mieheni ottaa hänet takaa. Ja listan kärjessä on myös naisten välinen saksitus, jota mieheni katselisi kunnes ei kestä enää ja ottaa kumman haluaa miten haluaa. Ja uusiksi kunnes kumpainenkin nainen on tyydytetty juuriaan myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan