Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä HITOLLA HANKAATTE SKY HIGH WP RIPSARIN POIS??!!

Rakastan Jeesusta
27.12.2022 |

Noniin, eli siis ostin juuri Sky High Waterproof- ripsivärin. Tosi hyvä, antaa pituutta yms. Mutta puhdistus on ihan helvetin vaikeaa. Ei lähde vaikka miten kovaa yrittää hangata. Olen kokeillut vaseliinia, Garnierin Micellar-puhdistusainetta. Mutta ei, ripset siinä vaan lähtee. Millä poistatte? Vastatkaa nopeasti, en haluaisi viettää loppu elämääni tätä tuotetta ripsissäni. 😃

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuumaa vettä tai ruokaöljyä. Vaseliini ei ole ollenkaan hyvä meikinpoistoon, kun ei liuota mitään. Diego dalla palman silmämeikinpoistoaine on paras mitä oon käyttänyt, osta sitä jatkoa varten.

Vierailija
2/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täytyy vain rukoilla sitä Jeesusta josko se osais poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy

Vierailija
4/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävälle silmämeikille tarkoitetulla meikinpoistoaineella, vähemmän yllättäen. Ei tarvitse hangata.

Vierailija
5/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziajan vedenkestävälle meikille tarkoitetulla putsarilla, hyvin lähtee.

Vierailija
6/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rälläkkä?

Vierailija
7/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tyhmä vai vajaa? Yrittää putsata vedenkestävää ripsaria kaikella muulla kuin vedenkestävälle ripsarille tarkoitetulla putsarilla.

Hohhoijaa.

Vierailija
8/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käyttäny garnierin eye make-up poistoainetta. Ärsyttävää on vaan se että siitä ei oo tehty sellasta iso pakkausta vaan on semmonen pieni pullo. Jos on vaikeeta löytää ni auttaa paljon et se on violetin väristä se neste. Toivottavasti auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi