Lapseni joutui lopettamaan jääkiekon harrastuksen koska jäähallit suljettiin sähkön hinnan takia
Missä on päättäjien vastuu kun lapseltani estetään liikunnan harrastaminen
Kommentit (28)
Eli sun lapselta on evätty jääkiekon harrastaminen mutta ei keneltäkään muulta? Perin outoa.
Ootas ku joudut otsalampun valossa selittämään pojalle, että kaki pussiin. Sitten voi ottaa päähän vielä enemmän kuin nyt.
Nosta kanne valtiota vastaan kon pojastasi ei nyt tulekaan uutta Selännettä.
Jääkiekkoa nyt voi pelata ulkonakin ja jos ei ole jäätä, niin vaikka sählyä.
Vaikka sympatiat toki kaikille lapsille!
Enemmän olen huolissani, kun maatilat menee konkurssiin. :´(
Kohta ei saada suomalaista ruokaa eikä edes ulkomaista luonnollista ruokaa, kun ulkomaillakin maatilat ajetaan nurin...
Meidän lapsi ei päässyt eläinleirille harrastamaan, koska maatilalla menee huonosti ja ei ollut osanottajia.
Hyvä. Hieno homma, että turha energian haaskaaminen lopetettiin.
Jääkiekon harrastaminen on traumaattinen laji koska valmentaja laittaa lapset siellä jäähylle. Itse olen harkinnut lasun tekemistä jääkiekkoseurasta tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
En halua lapseni harrastavan mitään puulaakijoukkuekiekkoilua vaan treenaavan sisällä hyvässä valmennuksessa. Ulkokentät on lähinnä huvittelua varten.
Ap
Sitten kannattaa varmaan rakentaa itse oma halli ja palkata lapselle itse oma valmentaja.
Jotta korona tarttuisi sisätiloissa?
Aikoinaan esim. olympialaisissa oli menestystä, menneet ne ajat on koska pallukkaiset vie vanhemmat "harrastamaan" kerran pari viikossa eikä kuntoa enää ole.