Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni joutui lopettamaan jääkiekon harrastuksen koska jäähallit suljettiin sähkön hinnan takia

Vierailija
26.12.2022 |

Missä on päättäjien vastuu kun lapseltani estetään liikunnan harrastaminen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan poliitikkojen kyvyttömyyttä. Sähkön tuotantokustannus ei ole kallistunut mihinkään, joten valtion pitäisi pakottaa myymään esim. lasten ja nuorten liikuntapaikoille sähköä kohtuullisella hinnalla. 

Jotta korona tarttuisi sisätiloissa?

Aikoinaan esim. olympialaisissa oli menestystä, menneet ne ajat on koska pallukkaiset vie vanhemmat "harrastamaan" kerran pari viikossa eikä kuntoa enää ole.

Vierailija
22/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun lapselta on evätty jääkiekon harrastaminen mutta ei keneltäkään muulta? Perin outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas ku joudut otsalampun valossa selittämään pojalle, että kaki pussiin. Sitten voi ottaa päähän vielä enemmän kuin nyt.

Vierailija
24/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kanne valtiota vastaan kon pojastasi ei nyt tulekaan uutta Selännettä.

Vierailija
25/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoa nyt voi pelata ulkonakin ja jos ei ole jäätä, niin vaikka sählyä.

Vaikka sympatiat toki kaikille lapsille!

Enemmän olen huolissani, kun maatilat menee konkurssiin. :´(

Kohta ei saada suomalaista ruokaa eikä edes ulkomaista luonnollista ruokaa, kun ulkomaillakin maatilat ajetaan nurin...

Meidän lapsi ei päässyt eläinleirille harrastamaan, koska maatilalla menee huonosti ja ei ollut osanottajia.

Vierailija
26/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Hieno homma, että turha energian haaskaaminen lopetettiin.

Vierailija
27/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon harrastaminen on traumaattinen laji koska valmentaja laittaa lapset siellä jäähylle. Itse olen harkinnut lasun tekemistä jääkiekkoseurasta tämän takia.

Vierailija
28/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapseni harrastavan mitään puulaakijoukkuekiekkoilua vaan treenaavan sisällä hyvässä valmennuksessa. Ulkokentät on lähinnä huvittelua varten.

Ap

Sitten kannattaa varmaan rakentaa itse oma halli ja palkata lapselle itse oma valmentaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän